سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۵

اخبار

خرید تجهیزات به روز و پیشرفته برای بانک خون بیمارستان نفت گچساران

کمیته انتقال خون بیمارستان نفت گچساران برگزار شد و در آن، خرید تجهیزات به‌روز و پیشرفته برای بانک خون بیمارستان بعثت نفت گچساران به تصویب رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، این کمیته با حضور رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و اعضا و با هدف تعیین راهکارهای اجرای مصوبات کمیته برگزار شد.
سید محمد رفیعی دبیر این کمیته در ابتدا گزارشی از اقدامات صورت گرفته و روند اجرایی مصوبات جلسات گذشته شامل خرید فریزر بانک خون و دستگاه شیکر پلاکت انکوباتور جهت باتک خون، راه‌اندازی کلیه مکاتبات هموویژلانس به صورت سیستماتیک و کامپیوتری و نیز انجام کلاس آموزشی حمل خون و فراورده‌ها جهت پرسنل مربوطه را ارائه داد.
دکتر محمدی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در این جلسه دکتر محمد بخشایی را به سمت ریاست کمیته طب انتقال خون و دکتر بهنام همتی را به سمت پزشک ارشد هموویژلانس منصوب کرد.
همچنین تقسیم وظایف مسئولان اجرایی به منظور رسیدگی به موارد عدم انطباق و اقدامات اصلاحی و تعیین جانشین هر یک و تأمین تجهیزات فنی و اداری واحد بانک خون و خط مستقل تلفن در دستور کار و مورد تصویب قرار گرفت.

نشست مشترک با نفت وگاز 1
کمیته انتقال خون 5

کمیته انتقال خون 3
کمیته انتقال خون 2
کمیته انتقال خون 1
۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ۰۸:۱۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۲۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید