سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ۲۳:۵۷

اخبار

پیام تبریک "دکتر بقائی" به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران طی پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام خدمت شهید رجایی و شهید باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان دولت و به ویژه همکاران خردمند و پرتلاش سازمان بهداشت و درمان و صنعت نفت تبریک گفت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ متن پیام دکتر رضا بقائی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دولت؛ نماد خدمتگزاری، نماد وحدت و وفاق ملی و نماد همت و اراده مردان و زنان خردمندی است که بی‌ادعا برای اعتلا و سربلندی هر چه بیشتر ایران اسلامی می‌کوشند.
هفته دولت؛ مزین به نام باشکوه شهدای والا مقام، شهید رجایی و شهید باهنر است که برای خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت به مردم شریف ایران اسلامی و کسب رضای حضرت حق، سر از پا نمی‌شناختند و با عروج ملکوتی خود در سنگر خدمتگزاری، ضرورت توجه و بهره‌مندی شایسته از فرصت بی‌نظیر و ارزشمند خدمت به مردم را یادآور شدند که بی‌تردید تأسی به روش و منش این بزرگواران، عزت و سربلندی هر دو جهان و رضایت و خرسندی پروردگار و مردم عزیزمان را در پی خواهد داشت.
بی‌شک موفقیت و پیشرفت‌های روز افزون کشور مرهون فداکاری و خون شهدای گرانقدر انقلاب، رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، حمایت و مشارکت مردم شریف ایران اسلامی و دانش، تجربه، تخصص و توانمندی همه کسانی است که در عرصه‌های مختلف برای توسعه پایدار، اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی تلاش می‌کنند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر خدمت، شهید رجایی و شهید باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی دولتمردان و کارمندان شریف دولت و به ویژه همکاران خردمند و پرتلاش خود در سازمان بهداشت و درمان و صنعت نفت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم که همگی در پناه حضرت حق و توجهات خاص حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، سلامت و موفق باشید و بیش از پیش در سایه خرد و همدلی و وفاق ملی در مسیر رشد و تعالی کشور عزیزمان گام برداریم.
هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.
۳ شهریور ۱۴۰۳ ۰۸:۳۹
تعداد بازدید : ۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید