سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ۲۳:۵۷

اخبار

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به مناسبت روز پزشک پیام صادر کرد

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به مناسبت یکم شهریور به عنوان روز پزشک، پیام تبریک صادر کرد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ در پیام دکتر سید علی جزایری آمده است: فرا رسیدن اول شهریورماه، زاد روز حکیم فرزانه و اسطوره دوران‌ها، شیخ الرئیس ابوعلی سینا، روز پزشک یادآور تلاشهای خالصانه و صادقانه عزیزانی است که در جایگاه رفیع طبابت همواره زلال محبت و اختر دانش خویش را بر جان بیماران تابانده و امید بیمارانی که به دستان شفا بخش ایشان چشم بسته‌اند را به سرمنزل مقصود می‌رسانند و به پشتوانه توانایی و دانش خود و با جلب رضایت حق تعالی در این مسیر گام برداشته و تسکین بخش آلام بیماران و دردمندان شده‌اند.
بی‌تردید توفیق خدمتگزاری به مردم یکی از بهترین هدایای الهی است و تلاش برای تأمین سلامت به عنوان بزرگترین موهبت الهی پاداشی عظیم دارد و ذخیره‌ای است غنی برای آخرت که نصیب بندگان صالح و خداجوی می‌شود.
اینجانب بر خود لازم می‌دانم ضمن گرامیداشت فرارسیدن این روز، از زحمات بی‌شائبه تمام پزشکان علی‌الخصوص پزشکان پرتلاش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تقدیر و تشکر می‌نمایم.
همچنین فرصت را غنیمت شمرده و به کادر پزشکی سازمان که در ایام اربعین حسینی، خیرخواهانه در حال خدمت‌رسانی به زائران اَبا عَبْدِاللّهِ الْحُسَیْن (ع) هستند خداقوت و خسته نباشید گفته و از درگاه حضرت احدیت توفیقات روز افزون و سلامتی‌شان را مسئلت می‌نمایم.

1

۳۱ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۳:۳۷
تعداد بازدید : ۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید