سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ۲۳:۴۵

اخبار

طی پیامی؛ رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران روز پزشک را تبریک گفت

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با انتشار پیامی روز پزشک را به ‌همه پزشکان و فعالان خدوم، زحمتکش و پرتلاش عرصه سلامت تبریک گفت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ «دکتر رضا بقائی» ضمن تبریک فرا رسیدن روز پزشک گفت: یکم شهریورماه، زادروز دانشمند برجسته و فرزند شهیر ایران زمین، شیخ‌الرییس ابوعلی سینا که به نام نامی «پزشک» مزین شده بهانه‌ ارزشمندی است برای ارج نهادن به مقام والای پزشکانی که طبابت و دانش را با ایثار، حکمت و اخلاق در هم آمیخته‌اند.
پیام ادامه یافته ‌است: در کشور عزیزمان ایران، طبابت همواره از قداست و احترام زیادی برخوردار بوده و اهمیت و توجه ویژه ایرانیان به این علم سبب شده قله‌های علم پزشکی توسط مشاهیر و دانشمندان برجسته ایرانی در طول تاریخ فتح شود و نام ایران با تاریخ طب گره بخورد.
دکتر بقائی در انتهای پیام خود آورده است: اینجانب فرصت را مغتنم دانسته، فرا رسیدن« روز پزشک» را به همه پزشکان فرهیخته و خانواده بزرگ پزشکی کشور به ویژه پزشکان زحمتکش و توانمند شاغل در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون و سرافرازی همه پزشکان در انجام رسالت حرفه‌ای و ارائه خدمات شایسته و مورد رضایت خلق و خالق را مسالت دارم.
گفتنی است اول شهریورماه زاد روز تولد ابوعلی سینا، اندیشمند و فیلسوف مطرح جهان و ایران است، شخصیت ارزشمندی که برای بزرگداشت او در تقویم رسمی کشور، زادروزش به نام روز پزشک ثبت و ضبط شده است.
۳۱ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۰۵
تعداد بازدید : ۱۰۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید