سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ۲۳:۵۳

اخبار

سلسله کارگاههای آموزشی "خودشناسی" در بیمارستان نفت گچساران برگزار شد+تصاویر

سومین کارگاه آموزشی خودشناسی با موضوع تله رها شدگی با تدریس فریده افشین‌پور کارشناس ارشد مشاوره و با حضور جمعی از کارکنان بیمارستان نفت گچساران در سالن کنفرانس این مرکز درمانی برگزار شد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ در ابتدای این کارگاه مدرس این دوره گریزی به مباحث مطرح شده در کارگاه خودشناسی 1 و 2 از جمله رایج‌ترین تله‌های زندگی زد.
تعریف تله و طرح‌واره، علت شکل‌گیری تله‌ها در زندگی، تعریف سبکهای مقابله‌ای و مکانیزم‌ها شامل تسلیم-حمله-فرار، تمرین‌ها و روش‌های رهایی از جمله مباحث مطرح شده در دوره آموزشی خودشناسی 1 و 2 بود.
افشین‌پور در این کارگاه به تشریح تله زندگی رها شدگی پرداخت و توضیح داد: تله‌ی رها شدگی مانند تله‌های دیگر، دارای نشانه‌ها و ویژگی‌هایی ست که تقریباً از دوران کودکی، شکل می‌گیرد و با شناخت نسبت به این نشانه‌ها و ویژگی‌ها می‌توانید تشخیص دهید که شما، هم در دام این تله افتاده‌اید یا نه تا در نهایت بتوانید به خود و یا شاید دیگرانی که دچار این تله هستند، کمک کنید.

1

به گفته این روانشناس خودشناسی کمک می‌کند تا طرح‌واره‌های ناسازگار که باعث کاهش کیفیت زندگی شده‌اند شناسایی کنید، روابط کاری و دوستانه خود را بهبود دهید، نسبت به رابطه عاطفی خود دید بهتری داشته باشید و بتوانید آن را تحلیل کنید و رابطه خودتان با خودتان را بهبود دهید.
گفتنی است در خلال برگزاری این کارگاه آموزشی شرکت کنندگان با پر کردن فرم تست رها شدگی تشخیص دادند که در دام این تله افتاده‌اید یا نه.

1

1

1

1

1

1

 

۳۰ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۲۵
تعداد بازدید : ۱۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید