سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ۲۳:۵۳

اخبار

رونمایی از کتاب‌های جدید بیمارستان نفت گچساران+تصاویر

کتاب‌های جدید خریداری شده بیمارستان نفت گچساران با حضور مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران رونمایی شد.

دکتر رضا بقائی در حاشیه رونمایی از کتاب‌های جدید بیمارستان نفت در گفت و گو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران عنوان کرد: در راستای غنابخشی به کتابخانه و بهره‌مندی از داده‌های انتشاراتی یکصد و پنجاه جلد کتاب شامل درمانی و تخصصی در هفته جاری خریداری و به کتابخانه این مرکز درمانی اضافه شد.

1

وی گفت: مخزن کتابخانه بیمارستان نفت گچساران ظرفیت دو هزار و 200 جلد کتاب را دارد که هم اکنون دو هزار جلد کتاب در آن موجود است.

وی افزود: کتاب‌های خریداری شده براساس نیازسنجی کارکنان بوده است.

دکتر بقائی با بیان اینکه کتاب‌های موجود در این کتابخانه در زمینه‌های پزشکی و پیراپزشکی به زبان لاتین و فارسی است عنوان کرد: همچنین حدود 200 جلد کتاب مرجع در این کتابخانه موجود است.

وی یادآور شد: مجلات و مقالات معتبر علمی و همچنین پمفلت‌های آموزشی جهت دسترسی کارکنان نیز در این کتابخانه موجود است.

سیدعمار حسینی نیک مسئول واحد آموزش و پژوهش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران نیز عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه حدود 300 نفر برای دریافت و مطالعه کتاب به کتابخانه بیمارستان نفت گچساران مراجعه و 530 عنوان کتاب از این کتابخانه امانت بردند.

گفتنی است تعدادی کتاب تخصصی در زمینه‌های پزشکی-پرستاری جهت دسترسی هر چه راحتتر کارکنان و همچنین پمفلت‌های آموزشی برای بیماران در بخش‌های مختلف بیمارستان نفت قرار دارد.

1

1

1

1

 

۲۹ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۵:۲۵
تعداد بازدید : ۲۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید