سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۴۰

اخبار

برگزاری سمینار عشق ماندگار توسط مرکز مشاوره بهداشت روان صنعت نفت گچساران+ گزارش تصویری

سمینار عشق ماندگار و مراسم جشن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) توسط مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، این سمینار با دعوت از رؤسا و کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و بیمارستان نفت و همسران آنها در سالن مهرگان نفت برگزار و درابتدا فریده افشین‌پور کارشناس ارشد مشاوره و مسئول مرکز مشاوره بهداشت و روان صنعت نفت گچساران به معرفی و ارائه خلاصه‌ای از فعالیت‌های این مرکز پرداخت.
وی با تبریک سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) یادآور شد: بهترین الگو برای یک خانواده سالم و موفق، زندگی مشترک حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا(س) است.
دکتر مهدی پاکروان‌نژاد متخصص اعصاب و روان و کارشناس این سمینار نیز به ارائه مطالبی در زمینه عشق ماندگار و ویژگی‌های آن پرداخت و افزود: زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(ص) به عنوان بهترین الگوی عشق است.
ارائه مباحثی در زمینه عشق ماندگار و ویژگی‌های آن، ‌الگوی عشق مخرب و تفاوت این دو الگو باهم، عشق‌های هیجانی و فرایند شکل‌گیری عشق پایدار از دیگر مباحث و موضوعات مطرح شده توسط دکتر پاکروان‌نژاد بود.
اجرای موسیقی، اهدای شاخه گل به زوجین، مشارکت در گفتگو با زوج‌ها در زمینه چگونگی حفظ و پایداری زندگی مشترک از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

سمینار عشق ماندگار 5
سمینار عشق ماندگار 3
سمینار عشق ماندگار 2

سمینار عشق ماندگار 5
سمینار عشق ماندگار 4

سمینار عشق ماندگار 13
سمینار عشق ماندگار 11
سمینار عشق ماندگار 9
سمینار عشق ماندگار 8
سمینار عشق ماندگار 7
سمینار عشق ماندگار 6


سمینار عشق ماندگار 12

سمینار عشق ماندگار 15
سمینار عشق ماندگار 14

سمینار ازدواج موفق

۸ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۱۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۵۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید