سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ۰۴:۱۹

اخبار

گزارش تصویری؛ بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در سوگ رییس جمهور شهید

بعد از اقامه نماز ظهر و عصر روز سه‌شنبه یکم خردادماه ۱۴۰۳ مراسم سوگواری شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار و این مجموعه غرق در ماتم از دست دادن رییس‌جمهور شد.
کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با حضور خود بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و ارزش‌ها نشان دادند که همواره همراه و حامی خدمتگزاران خود هستند.
امام جماعت بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در این آیین با بیان اینکه امروز ایران اسلامی عزادار انسانی خدوم و مخلص و انقلابی جهادی است گفت: شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه از جمله مجاهد نستوه حسین امیرعبداللهیان بار دیگر عطر معنوی و نسیم روح بخش ایثار و شهادت را در فضای ایران اسلامی متجلی کرد.

1

حجت الاسلام و المسلیمن سیدرضا پروری افزود: امروز شخصیت بزرگی را از دست دادیم و ایران اسلامی عزادار این عزیز و همراهان وی است.
وی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی سختی‌های زیادی را به خود دیدند و حوادث سنگینی را پشت سر گذاشتند ولی از دست دادن این خادم امام رضا (ع) و همراهانش برای ما بسیار سخت است.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.
حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.
1

 

1

1
1
1
1
1
1
1
1
1
1


1
1
1
1
1
1
1
1
۱ خرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۲۳
تعداد بازدید : ۲۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید