سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۱۷

اخبار

مدیران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت روز روان‌شناس و مشاور را تبریک گفتند

برخی از مدیران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با انتشار پیام‌های جداگانه‌ای روز ملی روان‌شناس و مشاور را تبریک گفتند.
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پیام خود آورده است: نُهم اردیبهشت، روز ملی روان‌شناس و مشاور، فرصت مغتنمی برای تقدیر از تلاشگرانی است که رسالت شان، هدایت روح و روان آدمیان به سمت درست اندیشیدن و  امنیت روانی است. 
دکتر سید علی جزایری مدیرعامل افزود: روانشناسی، علم شناخت افکار، رفتار و عواطف بشری و به منزله شاه‌راهی است که ما را از دریچه صلح و دوستی به یکدیگر نزدیک می‌سازد.امروزه قسمت عمده سلامت جامعه را، بُعد سلامت روانی اجتماعی آن تشکیل می دهد و نیاز جامعه به خدمات مشاوره ای و روانشناسی بیشتر از گذشته احساس می شود و این نیازمندی اهمیت و جایگاه ویژه این خدمات ارزشمند را نمایانگر میسازد.
وی اضافه کرد: اینجانب، ضمن تبریک این روز به همکاران حوزه روانشناسی و مشاوره در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، از خداوند منان آرزوی توفیق روز افزون و بهروزی برای تلاشگران این عرصه را آرزومندم.

1

رئیس شورای تخصصی سلامت روان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت هم به همین مناسبت گفت: نُهم اردیبهشت، روز ملی روان‌شناس و مشاور، فرصتی است تا تلاش‌های اثربخش متخصصانِ روان‌شناسی و مشاوره، در کاهش رنج و حل مشکلاتِ انسان‌ها، ارج نهاده شود؛ کارشناسانی که دغدغه حرفه‌ای ایشان، التیام بخشیدن رنج‌های روان‌شناختی و گره‌گشایی از مسایل تحصیلی، شغلی، ارتباطی و معنوی انسان‌هایی است که در این زمینه‌ها به خدمات تخصصی نیاز دارند.
 دکتر سعید گران‌پی افزود: امروزه قسمت عمده سلامت جامعه را، بعد سلامت روانی اجتماعی آن تشکیل می دهد و نیاز جامعه به خدمات مشاوره ای و روانشناسی بیشتر از گذشته احساس می شود و این نیازمندی اهمیت و جایگاه ویژه این خدمات ارزشمند را نمایانگر می سازد به طوری که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانات ارزشمند خود، روانشناسان را امانتداران اسرار مردم می‌نامند.
وی اضافه کرد: اینجانب این روز را به همکاران، اعضای تخصصی شورای سلامت روان و تمامی فعالان حوزه سلامت روان  سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت که با القای حس خوب زندگی، در حفظ و ارتقای سلامت روان جامعه تلاش وافر دارند تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق تان را مسالت دارم.
1
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۴۱
تعداد بازدید : ۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید