سال جهش توليد با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۱۸

اخبار

پیام تبریک مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به مناسبت آغاز سال نو

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت طی پیامی عید باستانی نوروز را تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ در پیام دکتر سیدعلی جزایری آمده است، سال نو با نسیم جان نواز بهاری، دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روسن نوید می‌دهد و سال کهنه با یادگارانی از تلاش‌های ما به گذشته می‌پیوندد. رسیدن بهار، نوید دوباره‌ی زندگی و نو شدن است. بهار فرصتی برای اندیشیدن و ستایش عظمت و قدرت خالق بی‌همتا است .
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در بخش دیگری از پیام خود آورده است، امسال بهار طبیعت و جشن شکفتن با بهار بندگی، ماه سراسر نور و برکت ماه رمضان نیز مقارن شده، که فرصت بسیار مغتنمی است تا همچنان که طبیعت لباس کهنه از تن به در می‌آورد و با طراوت و پرنشاط می‌شود، ما نیز آیینه قلوب خود را از زنگار ناراستی و کینه و رخوت زدوده و امیدوار و پرانرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم.
دکتر جزایری در این پیام خاطرنشان کرده‌است، اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پر فضیلت، از خدای بزرگ توفیق درک اوقات پر فیض این ماه را برای همگان مسئلت دارم و سال جدید شمسی را خدمت همه خانواده بزرگ صنعت نفت علی‌الخصوص همکاران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سالی سرشار از شادکامی و تندرستی را آرزو می‌نمایم.
1
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ۰۹:۴۶
تعداد بازدید : ۶۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید