سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۴۲

اخبار

پیام رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در آستانه نوروز 1403

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با صدور پیامی فرارسیدن نوروز 1403 و آغاز بهار طبیعت را تبرک گفت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، در پیام نوروزی دکتر رضا بقائی آمده است:
یَا مُقَلِّـبَ الْقُلُـوبِ وَ الْأَبْـصَارِ‌
یَا مُـدَبِّـرَ اللَّیْـلِ وَ النَّـهَارِ
یَا مُحَــوِّلَ الْحَـوْلِ وَ الْأَحْـوَالِ‌
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَـنِ الْحَـالِ
این پیام حاکیست: فرارسیدن سال 1403 و قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان را خدمت همه ملت شریف ایران، به خصوص مردم خوب شهرستان گچساران تبریک عرض می‌کنم، امیدوار هستم که انشاءالله امسال که آغاز آن متبرک شده به ماه ضیافت الله، سال پر خیر و برکتی باشد و انشاءالله خداوند بهترین مقدرات را برای مردم ایران اسلامی، خصوصاً مردم شهرستان گچساران رقم بزند.
این پیام ادامه یافته است: در آستانه برآمدن بهار طبیعت، دگرگونی و تحولات عالم هستی را تلنگری بدانیم بر بیداری دلهامان و راه و رسم تحول و نو شدن را دریابیم که آنچه وجه تمایز اشرف مخلوقات با سایر کائنات است سیر در عالم معناست و جست و جوی حقیقت. پس با آمدن سالی نو و بهاری نو، جامه نو کنیم و شکوفایی بهار طبیعت را به جان گره زنیم و با احسن الحال به سراغ تقویم و تقدیر جدید رویم.
در این پیام آمده است: بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های خداوند متعال در عالم هستی است که می توان با دقت و توجه در زیبایی‌های آن راهی به سوی خداوند یافت و جلوه‌های عظمت پروردگار را به نظاره نشست.
دکتر بقائی در پایان این پیام تاکید کرده است، صمیمانه قدردان زحمات و تلاش‌های ارزشمند همه همکاران عزیزم در مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در سالی که گذشت هستم و از صاحب نور و زیبایی، بهترین‌ها را برای سالی که در پیش رو دارید، مسالت دارم. امید که شما و خانواده عزیزتان سالی پر از برکت سرور و سلامتی را آغاز کرده به انجام رسانید.
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۱۱
تعداد بازدید : ۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید