سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۵۷

اخبار

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران آغاز ماه مبارک رمضان را تبریک گفت

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با صدور پیامی آغاز ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ دکتر رضا بقائی در این پیام آورده است: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، بهره‌مندی از برکات و نعمت‌ها و آگاهی از حقایق هستی است، خداوند را شاکر هستیم که بار دیگر بر ما نعمت ارزانی داشت تا بتوانیم این ماه عظیم‌ را درک کنیم.
وی با اشاره به اینکه ماه رمضان مزین به نور قرآن است ادامه داد: از پروردگار بخواهیم در این ماه مبارک توفیق عبادت خالصانه را به همه ما عطا کند تا بتوانیم به واسطه دعا، توسل، خشوع و روزه‌داری به خودسازی بپردازیم.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در ادامه با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ روزه‌داری بیان کرد: جامعه روزه‌دار، تقوا محور می‌شود و وقتی تقوا مرکزیت پیدا می‌کند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، رذایل اخلاقی و زشتی‌ها پدیدار نمی‌شوند.
وی با اشاره به دستاوردهای فردی و اجتماعی روزه‌داری در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: اینکه مومنان روزه‌دار در این ایام علاوه بر حفظ اعضا و جوارح از آلودگی به گناه، به همدلی، مساوات و کمک‌های مومنانه می‌پردازند نوعی انسجام و همبستگی اجتماعی را رقم می‌زند که یکی از آثار مهم ماه مبارک محسوب می‌شود.
دکتر بقائی در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال شاهد تقارن معنوی ماه مبارک رمضان و عید نوروز هستیم، این تلاقی را به فال نیک می‌گیریم تا با دعای خیر امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر یک بهار قرآنی را آغاز کنیم، امیدوار هستیم که در سال جدید که با عطر و نور ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود علاوه بر سلامت جان و تن برای همه مردم جهان، خاصه امت ایران اسلامی، شاهد پیشرفت، سربلندی، عزت و اقتدار روز افزون مردم و کشور عزیزمان باشیم.
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۴۱
تعداد بازدید : ۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید