سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۰

اخبار

روز پرکار مدیر عامل سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت در ماهشهر

دکتر سید علی جزایری مدیر عامل سازمان و دکتر محمدعلی فلاح مهرجردی مدیریت عملیات سلامت و رییس امور ایثارگران سازمان در سفر یک روزه خود به ماهشهر ضمن حضور در ستاد در نشست مشترک با مدیران عامل و نمایندگان شرکت های پتروشیمی منطقه به میزبانی پتروشیمی بندر امام حضور یافتند وسپس با امامان جمعه شهرستان بندر ماهشهر و بندرامام دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت ماهشهر، دکتر سید علی جزایری مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سفر به بندرماهشهر در جلسه با مدیر عامل پتروشیمی بندر امام و نمایندگان شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه شرکت کرد و مسائل بهداشتی و درمانی کارکنان صنعت پتروشیمی شاغل و خانواده آنان در منطقه بررسی و پیگیری شد.

در ابتدای نشست دکتر انصاری نیک مدیرعامل پتروشیمی بندر امام ضمن خوشآمدگوی به دکتر جزایری و هیأت همراه گفت:ارتقاء و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی از دغدغه های کارکنان صنایع پتروشیمی می باشد که امیداریم با پیگیری مدیرعامل محترم سازمان واقدامات لازم شاهد تعالی در حوزه خدمات بهداشت ودرمان کارکنان باشیم.

دکتر جزایری اظهار کرد: اهمیت جایگاه صنعت پتروشیمی و سلامت کارکنان و خانواده های این عزیزان بسیار بالا بوده و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در راستای رضایتمندی خدمت گیرندگان از تمام ظرفیت خود استفاده می نماید.

وی در ادامه افزود: با توجه به ماهیت حمایتی بهداشت و درمان صنعت نفت و توجه ویژه مقام عالی وزارت بر سلامت کارکنان صنعت نفت انتظار می رود از طریق تقویت دیدگاه سلامت محوری در وزارت نفت همچون گذشته ، مراتب توسعه و ارتقای کیفیت خدمات درمانی به شکل مطلوبتر برای جمعیت تحت پوشش فراهم گردد.

دکتر فلاح مهرجردی مدیریت عملیات سلامت و رییس امور ایثارگران سازمان بیان کرد:  سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت همواره پشتیبان و در کنار صنعت نفت می‌باشد. انتظار می رود با حمایت مدیران عامل صنعت پتروشیمی منطقه ، شاهد پیشرفت و ارتقاء خدمات درمانی به کارکنان زحمتکش صنعت پتروشیمی و مردم شریف منطقه باشیم.

در ادامه این نشست دکتر شجاعی با اشاره به عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر گفت: ما در مجموعه بهداشت ودرمان صنعت نفت ماهشهر تمام ظرفیت های خود را جهت تعامل مطلوب و سازنده در مسیر ارتقاء رضایتمندی جمعیت تحت پوشش و مدیران عامل شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ماهشهر بکار می بندیم نیازها و دغدغه های بهداشتی و درمانی کارکنان صنعت پتروشیمی بویژه در حوزه های دندانپزشکی و افزایش جذب نیروهای متخصص و مجرب بیشتر ، مورد توجه بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر می باشد و در این راستا برنامه های بسیار خوبی جهت توسعه تجهیزات  و خدمات تخصصی در دست اقدام می باشد که امیدوارم شاهد افزایش رضایتمندی مراجعین گرامی باشیم.

در دیدار با امامان جمعه بندرماهشهر وبندرامام، حجت السلام والمسلمین سلامت نژاد و حجت السلام والمسلمین عبادی  ضمن خوشآمدگوی به دکتر جزایری و هیأت همراه  و تبریک صمیمانه انتصاب دکتر شجاعی به عنوان رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت ماهشهر اظهار نمودند : امید داریم این روند مطلوب همچنان تداوم یابد و بتوانیم در سایه‌ی همدلی ، گام های موثری در راستای توسعه خدمات درمانی به مردم شریف شهرستان بندر ماهشهر و بندر امام و حومه برداریم.


خبر ماهشهر 5
خبر ماهشهر 4
خبر ماهشهر 2 خبر ماهشهر 3
خبر ماهشهر 1
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ۰۷:۴۴
تعداد بازدید : ۲,۲۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید