سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۴

اخبار

میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور از مدیرعامل سازمان

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و سرپرست عملیات سلامت سازمان در پی سفرهای خود به مناطق از پلی کلینیک و مراکز سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور بازدید بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور ؛ در ابتدای سفر دکتر سید علی جزایری مدیر عامل سازمان و دکتر فلاح مهرجردی سرپرست عملیات سلامت سازمان به همراه دکتر عظیم زاده سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب ، از ساختمان سابق پلی کلینیک (بهداری سابق) واقع در فلکه دانشگاه و سپس درمانگاه سابق خانواده گلستان واقع در کوی گلستان بازدید کرده و در خصوص تعیین تکلیف ساختمان ها تصمیمات و دستورات لازم صادر شد، سپس با مراجعه به پلی کلینیک مرکزی از واحدهای مختلف بازدید و از نزدیک با کارکنان در رابطه با مسائل و مشکلات اداری و شخصی کارکنان صحبت کردند.

در نشستی با مسئولین واحدهای مختلف پلی کلینیک ، دکتر جزایری با اشاره به نگاه مثبت مقام عالی وزارت نفت به بهداشت و درمان ، گفت : مسائل و مشکلات کارکنان بخصوص در حوزه کارانه ها ، چارت های سازمانی و ... در شرف بازنگری می باشد و امیدوارم همکاران با تلاش و ارتقای عملکرد خود کمافی السابق بهترین خدمات را به خانواده بزرگ صنعت نفت ارائه نمایند تا بتوانیم با همدلی و کمک همدیگر در شرایط موجود ، فضائی را فراهم نمائیم تا آینده خوبی برای سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت رقم بزنیم.

در ادامه دکتر فلاح ، با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده توسط کارکنان با اشاره به صحبت های مدیرعامل سازمان گفت : کارانه ها ، چارت های سازمانی و ... کارکنان در جلسه معاونان مطرح شده ، بازنگری و در شرف اقدام می باشد.

در ادامه با اشاره به مشکلات در حوزه IT  و نرم افزارهای موجود گفت : یکسان سازی نرم افزارها در حوزه های مختلف درمانی چون طب صنعتی ، پزشکی خانواده ، آزمایشگاه ، داروخانه و ... در سطح سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت باید مد نظر باشد.
ایشان نیز در پایان سخنان خود ، از همکاران خواستند با حضور حداکثری در انتخابات پیشرو ، در آبادانی ایران اسلامی شرکت نمایند.

دکتر عظیم زاده با بیان گزارش مبسوطی از عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب در سال جاری و مسائل و مشکلات موجود ، گفت : مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب با همکاری کارکنان تمام تلاش خود را بکار بسته ایم تا با ارتقاء خدمات قابل ارائه به خانواده بزرگ صنعت نفت ، در راستای بهبود سطح سلامت کارکنان و خانواده های صنعت نفت در شمالغرب کشور اقدام نمائیم.

در ادامه با توجه به رحلت نابهنگام مهندس سیدجواد فیض حسینی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب ، دکتر جزایری و دکتر فلاح و جمعی از مسئولین و کارکنان بهداشت و درمان در مراسم مجلس ترحیم و شام غریبان آن مرحوم شرکت نمودند.
جلسه با مدیران عامل صنایع نفت و گاز و پتروشیمی شمالغرب از دیگر برنامه های دکتر جزایری و دکتر فلاح بود .

مدیران عامل شرکت ها مسائل و مشکلات موجود در حوزه درمان کارکنان و خانواده ها را گفتند و دکتر جزایری و دکتر فلاح پاسخ های مناسب را بیان نمودند.

دکتر جزایری با اشاره به تغییرات ایجاد شده در حوزه درمان در سطح وزارت نفت گفت : در بحث ساختاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، مقرر شد موارد در شورای سلامت وزارت نفت و هیات مدیره شرکت نفت مطرح ، بررسی و اجرائی گردد.

در خصوص تعرفه های درمانی طبق فصل ده مجموعه مقررات که مخصوص سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت می باشد ، تعرفه ها طبق تعرفه های اعلامی وزارت بهداشت در بخش خصوصی می باشد که در قرارداد های منعقده با مراکز طرف قرارداد باید رعایت گردد .
در خصوص تعرفه های دندانپزشکی ، بدلیل اختلاف تعرفه ها با هزینه های دریافتی توسط دندانپزشکان ، جهت کاهش هزینه ها ، سعی ما بر این است که مراکز دندانپزشکی خود را تقویت نمائیم.

در خصوص حذف دفترچه های درمانی که دغدغه خیلی از همکاران است بدلیل الزام قانونی اقدام شده است و زیر ساختهای آن در حال اجرائی شدن می باشد البته در چندین مرکز سازمان بهداشت و درمان اجرائی گردیده و موفقیت هایی هم داشته است که امیدواریم خانواده صنعت نفت در شمالغرب کشور نیز با این تغییرات همگام شوند چراکه نسخه نویسی الکترونیکی و امکان انعقاد قرارداد با مراکز مختلف درمانی با حذف دفترچه ، قطعاً بیماران را در اخذ خدمات مناسب درمانی یاری خواهد نمود.


خبر بازدید مدیرعامل تبریز 5
خبر بازدید مدیرعامل تبریز 4
خبر بازدید مدیرعامل تبریز 3
خبر بازدید مدیرعامل تبریز 2
خبر بازدید مدیرعامل تبریز 1
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۱۷
تعداد بازدید : ۲,۳۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید