سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۰۱

اخبار

تلاش‌ها برای به سرانجام رسیدن ادامه دارد؛ بیمارستان شهدای نفت گچساران به پیشرفت فیزیکی 95 درصد رسید

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در بازدید از بیمارستان شهدای نفت گفت: روند ساخت این مرکز درمانی به پیشرفت فیزیکی 95 درصد رسید.
مدیرعامل و برخی از مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران از بیمارستان 64 تختخوابی در حال ساخت شهدای نفت بازدید و آخرین مراحل تکمیل این طرح نیمه‌تمام را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.
دکتر رضا بقائی در این بازدید عنوان کرد: عملیات اجرایی بیمارستان شهدای نفت گچساران در سال ۱۳۸۷ در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی شامل کلینیکهای تخصصی،‌ بخش‌های بستری،‌ اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز و کلنگ احداث این طرح بیمارستانی در آن سال در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع بر زمین زده شد.
 وی افزود: به دلیل برخی مشکلات عملیات ساخت این مرکز درمانی چندین سال متوقف و عملیات تکمیل این طرح اوایل مردادماه سال جاری دوباره از سر گرفته شد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این بازدید با اعلام اینکه بیمارستان فعلی در شان کارکنان صنعت نفت نیست گفت: با توجه به افزایش جمعیت سرویس گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و همچنین جهت رفع مشکلات خدمات گیرندگان در تلاشیم این مرکز درمانی اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد.
غلامرضا کمالی تصریح کرد: همکاران ما در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران سالها چشم انتظار راه‌اندازی این مرکز درمانی هستند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد: موقعیت این بیمارستان به گونه‌ای است که با راه‌اندازی آن هم کارکنان صنعت نفت و هم مردم پیرامونی آن منتفع می‌شوند.
گفتنی است در حال حاضر بیش از ۱۶ هزار نفر تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قرار دارند.
1

 

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۰۸
تعداد بازدید : ۱۱۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید