سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۶

اخبار

درخشش کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در مسابقات قرآنی

کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خوش درخشیدند.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه با هدف ایجاد انس کارکنان و خانواده با قرآن، تقویت توسعه فضای معنوی، تشویق نخبگان این حوزه، شناسایی کارکنان مستعد، الگوسازی در فعالیت های قرآنی، گسترش مفاهیم آموزشی و پژوهشی عترت و قرآن و ایجاد زمینه نشاط کارکنان در رقابت‌های سازنده و تعالی بخش از 23 تا 26 بهمن به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور برگزار شد.
این مسابقات هر ساله با هدف اعتلا و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و اعتلای علمی و معنوی کارکنان با تاکید بر آموزه های قرآن کریم و عترت برگزار می‌شود.
شرکت‌کنندگان در این مسابقات در رشته‌های صحیح خوانی قرآن کریم، حفظ عمومی، مفاهیم نهج البلاغه، اذان و قصه گویی به رقابت با یکدیگر پرداختند.
در این دوره از رقابت‌های قرآنی، روح‌الله عظیمی رتبه اول اذان، علی‌کاظم علمداری رتبه دوم مفاهیم نهج‌البلاغه و فاطمه طالبی رتبه سوم مفاهیم قرآن از بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران موفق به کسب رتبه در این دوره از مسابقات شدند.
گفتنی است نفرات منتخب در مسابقات وزرات نفت که اسفندماه برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.

1

1
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ۲۰:۱۲
تعداد بازدید : ۲۰۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید