سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۲

اخبار

طی پیامی؛ دکتر بقائی روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در پیامی ایام ولادت حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز و همچنین میلاد امام زین العابدین علیه السلام را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ در پیام تبریک دکتر رضا بقائی آمده است: ماه شعبان برای شیعیان سراسر جهان همواره یادآور شادمانی ایام ولادت سرور و سالار آزادگان جهان حضرت امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) زینت عبادت کنندگان خدای یگانه و حضرت ابوالفضل (ع) مظهر وفا و بزرگواری است.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در ادامه این پیام آورده است: گویا دل‌های شیعیان جهان با جشن‌های این ایام مبارک آماده ولادت با برکت امام زمان (عج) شده و در نیمه شعبان ولادت حجة ابن الحسن را با شکوهی مثال زدنی جشن می‌گیرند.
وی اضافه کرد: اینجانب ایام فرخنده ولادت این جلوه‌های بارز آزادگی و تقوا و پرستش خدای یکتا را به همگان تبریک گفته و چه زیباست که هر یک از ما لوح دل در دریای عظمت و انسانیت و معارف این بزرگواران شسته و با استعانت از درگاه پروردگار یکتا نقشی سازنده‌تر در رشد و ارتقا جامعه خویش داشته باشیم.
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ۰۹:۴۵
تعداد بازدید : ۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید