سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۱۹

اخبار

متخصص طب‌کار بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران آرزوی دیرینه بیماران سرطانی را تحقق بخشید

خانواده "مرحومه دکتر فاطمه صالحی" متخصص طب کار شاغل در مرکز طب‌کار و سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران آرزویی دیرینه بیماران سرطانی این شهرستان را تحقق بخشیدند.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ گچسارانی‌ها پس از سال‌ها انتظار با نگاه خیرخواهانه خانواده "مرحومه دکتر فاطمه صالحی"، صاحب مرکز شیمی درمانی شدند تا پازل توسعه بخش بهداشت و درمان این شهرستان تکمیل شود.
همزمان با ایام الله دهه فجر، بخش شیمی درمانی سرپایی بیمارستان نرگسی گچساران اهدایی خانواده "مرحومه دکتر فاطمه صالحی" متخصص طب کار شاغل در مرکز طب‌کار و سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، جمعی از کادر بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.
تجهیز بخش شیمی درمانی سرپایی بیمارستان نرگسی گچساران حدود ۳۰ میلیارد ریال هزینه دربرداشته است که از سوی خانواده "مرحومه دکتر فاطمه صالحی" پرداخت شد.
 بخش شیمی درمانی بیمارستان نرگسی دارای ۱۶ تخت است. در شهرستان گچساران بیش از ۵۰ نفر بیمار سرطانی وجود دارد که برای درمان و استفاده از شیمی‌درمانی به استان‌ها و شهرستان‌های همجوار سفر می‌کنند که این امر، مشکلاتی را برای آنها و خانواده‌هایشان به همراه داشته است.
گفتنی است دکتر صالحی اواسط فروردین ماه سال جاری بر اثر سرطان خون درگذشت.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

111

1

1

1

1

1

1

1

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ۰۹:۳۶
تعداد بازدید : ۱۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید