سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۰۵

اخبار

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران طی پیامی ولادت حضرت علی (ع) و روز مددکار را تبریک گفت

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در پیامی ۱۳رجب سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) نخستین مددکار عالم و اسوه آزادی و آزادگی و روز مددکار را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ در پیام دکتر رضا بقائی آمده است: سلامت جسم، جان  و روان، زیر  بنای توسعه پایدار است. این مهم، از منظر کمک و یاری رساندن به مددجویان نیازمند و رسیدگی به امور افراد دارای معلولیت، آسیب دیدگان اجتماعی و محرومین میسر می‌شود.
در ادامه این پیام تصریح شده است: مددکاران پرتلاش و مشتاق همواره می‌کوشند با حفظ کرامت و شأن والای انسانی جامعه هدف خود؛ در مرحله نخست امید به زندگی با عزت و پر برکت و روحیه سرزندگی و نشاط را در مددجویان تقویت نمایند و سپس برای تامین نیازهای اساسی آنان؛ تا تبدیل شدن به افراد مولد و توانمند و خروج از چرخه‌های مستقیم حمایتی با آنها همراه شوند.
در پیام دکتر بقائی اضافه شده است: اینجانب ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) نخستین مددکار عالم و اسوه آزادی و آزادگی و انتخاب شایسته این روز به عنوان روز مددکار را به تمامی مددکاران که همواره با حفظ کرامت و شأن والای انسانی و برای «ارتقای سلامت اجتماعی» و «به‌زیستن اجتماعی» مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و نمی‌کنند تبریک می‌گویم و امیدوارم  همه مددکاران عزیز در پرتو پرفروغ رفتار و گفتار حضرت امیرالمومنین (ع) و با پیروی از منش و سیره آن امام بزرگوار و مقتدای بی‌همتا در دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان به توفیق روزافزون دست یابند.
 
۵ بهمن ۱۴۰۲ ۰۸:۴۰
تعداد بازدید : ۷۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید