سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۵۴

اخبار

با حضور مدیران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب؛ آخرین وضعیت بیمارستان شهدای نفت گچساران بررسی شد

حمید بذرکار معاون مدیریت مهندسی و ساختمان و شهرام ذوالفقاری مجری طرح‌های اداری، رفاهی و درمانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در سفری یک روزه به گچساران، از بیمارستان در حال ساخت شهدای نفت (بعثت) بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت این طرح قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ در این بازدید مراحل تکمیل و پیشرفت این طرح نیمه‌تمام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
معاون مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این بازدید بیان کرد: همه اجزا مرتبط با این طرح جهت راه‌اندازی این مرکز درمانی که نیاز منطقه است تلاش حداکثری خود را به کار بسته‌ایم.
حمید بذرکار عنوان کرد: این ظرفیت وجود دارد که تا قبل از پایان سال بخش‌های از مرکز درمانی تحویل مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گردد.

1

وی تصریح کرد: تلاش داریم مشکلات و ابهامات این طرح با هماهنگی‌ها در اسرع وقت مرتفع گردد. 
بذرکار با تاکید بر اینکه سعی نمایم هیچ تغییر غیرضروری به پروژه تحمیل نکنیم تصریح کرد: این طرح باید بر اساس مستندات نهایی شود. 
در ادامه رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: با توجه به مشکلات فضای فیزیکی و محدودیت‌های بیمارستان فعلی تلاش حداکثری خود را جهت راه‌اندازی این مرکز درمانی بکار بسته‌ایم. 
دکتر رضا بقائی عنوان کرد: با توجه به افزایش جمعیت سرویس‌گیرنده بهداشت و درمان صنعت نفت و برای رفع مشکل مراجعه‌کنندگان در تلاشیم با راه‌اندازی بیمارستان شهدای نفت گچساران مشکل‌های فعلی مرتفع گردد.

1

وی با اعلام اینکه در حال حاضر بیش از ۱۶ هزار نفر تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قرار دارند گفت: این مجموعه همگام با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر خدمات ارائه می‌دهد.
مجری طرح‌های اداری، رفاهی و درمانی مناطق نفت‌خیز جنوب در این بازدید از نگاه مثبت معاون مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به این پروژه تقدیر کرد.

1

شهرام ذوالفقاری از مجموعه پیمانکاری این پروژه خواست جهت تحویل موقت این مرکز درمانی تمام تلاش خود را بکار گیرد و گفت: به تحقق این مهم در آینده نزدیک خوش‌بین هستیم.
گفتنی است عملیات اجرایی بیمارستان شهدای نفت گچساران در سال ۱۳۸۷ در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی شامل کلینیکهای تخصصی،‌ بخش‌های بستری،‌ اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز و کلنگ احداث این طرح بیمارستانی در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع بر زمین زده شد.
عملیات تکمیل بیمارستان در حال ساخت 64 تختخوابی نفت گچساران بعد از چندین سال وقفه مردادماه سال جاری از سر گرفته شد.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

 
۲۵ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۲۷
تعداد بازدید : ۲۰۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید