سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۳۹

اخبار

چند خبر ورزشی از بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت هفته بسیج و تجلیل از برترین‌های ورزشی از مهمترین اخبار ورزشی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران است.
برگزاری مسابقات ورزشی انفرادی و معرفی برترین‌ها
بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به مناسبت هفته بسیج اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های انفرادی شطرنج، دارت و تیراندازی در بخش آقایان و بانوان نمود.
در مسابقات شطرنج بخش آقایان به ترتیب اسماعیلی، مهرداد ابدالی و رستمی موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.
در مسابقه دارت بخش آقایان لهراسب خاتم‌مفرد، حسن خرمی و ابراهیم محمدی و در بخش بانوان زندی، مکوندی، جواهر هدایتی به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند.
همچنین در مسابقه تیراندازی بخش آقایان علی پشتدار، مهران انصاری و وحید حسینی و در بخش بانوان لیلا نارک نژاد، مینا نوشادپور و جیران نجفی رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.
بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قهرمان مسابقات چهارجانبه والیبال 
مسابقات چهارجانبه والیبال گچساران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و شهدای غزه برگزار و در پایان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قهرمان این رقابت‌ها شد.
مسابقات چهارجانبه والیبال گچساران با حضور چهار تیم پیشکسوتان بهداشت و درمان صنعت نفت، کانون وابستگان سپاه ناحیه، کانون بازنشستگان شرکت نفت و گاز و پیشکسوتان منتخب ادارات به مدت یک روز برگزار شد.
این رقابت‌ها به صورت قرعه‌کشی برگزار شد که در بازی نخست تیم بهداشت و درمان صنعت نفت با بازنشستگان شرکت نفت و گاز بازی کرد و تیم بهداشت و درمان صنعت نفت توانست با نتیجه ۲ بر صفر بازنشستگان شرکت نفت و گاز را شکست دهد.
در بازی دوم با توجه به قرعه‌کشی تیم وابستگان سپاه ناحیه به مصاف تیم پیشکسوتان منتخب ادارات رفت و در پایان این تیم وابستگان سپاه ناحیه بود که توانست با نتیجه ۲ بر صفر منتخب ادارات را شکست دهد.
به این ترتیب تیم‌های بازنشستگان شرکت نفت و گاز و پیشکسوتان منتخب ادارات در بازی رده‌بندی به مصاف هم رفتند و در پایان تیم منتخب ادارات ۲ بر صفر بازنشستگان شرکت نفت و گاز را شکست داد و سوم شد.
در بازی فینال هم تیم بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران توانست با نتیجه ۲ بر صفر کانون وابستگان سپاه ناحیه را شکست دهد و قهرمان مسابقات چهار جانبه والیبال گچساران شود.

1

1

1

1

1

1

 
۱۰ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۲۴
تعداد بازدید : ۲۰۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید