سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۲۷

اخبار

سلامت کارکنان نفت، مهم‌ترین اولویت در طب سلامت کار بهداشت و درمان صنعت نفت است

رئیس مرکز سلامت کار نفت گچساران گفت: توجه به سلامتی کارکنان نفت و گاز از مهم‌ترین اولویت‌ها در این مرکز بوده که همواره مورد تأکید و توجه است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، جلسه کمیته تغذیه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به ریاست دکتر محمد بخشایی رئیس طب سلامت کار نفت این منطقه و با حضور اعضای کمیسیون مناقصات برگزار شد.
این جلسه با حضور برخی مدیران بخش‌های ستادی مربوطه تأسیسات و واحدهای مختلف عملیاتی و اقماری، کارشناسان، مسئولان و پیمانکاران برگزار و بر لزوم نظارت هر چه بیشتر بر روند ارتقای کیفیت ارائه تغذیه مناسب به کارکنان صنعت نفت و گاز منطقه تأکید شد.
رئیس مرکز سلامت کار نفت گچساران هدف از برگزاری این جلسه را بررسی شکایات کارکنان برخی واحدهای عملیاتی نسبت به کیفیت غذا عنوان کرد و یادآور شد: رسالت و وظیفه ما ارائه خدمات تغذیه‌ای با کیفیت نسبی مناسب به کارکنان در راستای حفظ سلامت کارکنان و رعایت بهداشت مواد غذایی بوده و به همین منظور پیمانکاران غذایی باید در بالابردن کیفیت غذا و رضایت کارکنان گام بردارند.
دکتر بخشایی تصریح کرد: پیمانکار باید در اسرع وقت در زمینه کیفیت نان، برنج و غذاهای کبابی تجدید نظر و نظارت بیشتری نماید.
وی با بیان این‌که نظارت‌های کمیته تغذیه بر تعیین صلاحیت پیمانکاران غذایی در ارزیابی کمی و کیفی و ارائه خدمات تغذیه بیشتر خواهد شد، خاطرنشان کرد: در صورت نارضایتی کارکنان، به پیمانکارانی که موارد لازم را رعایت نکنند، تذکر کتبی داده می‌شود.
همچنین این کمیته در خصوص رفع مشکلات تغذیه‌ای شرکت نفت و گاز گچساران و ارتقای سطح سلامت شاغلین این شرکت اقدام به بازدید از کمپ خدمات رفاهی گوره و ایستگاه آتش‌نشانی با همراهی اعضای کمیته تغذیه داشتند.
دکتر بخشایی در این بازدیدها بر نظارت و دقت هر چه بیشتر بر البسه کارکنان، هدف از این بازدید را بررسی نظرات و پیشنهادات و شکایت‌های کارکنان تأسیسات و مناطق عملیاتی عنوان و تصریح کرد: رسالت و وظیفه ما ارائه خدمات تغذیه‌ای با کیفیت مناسب و مطلوب به کارکنان در زمینه حفظ سلامت کارکنان و رعایت بهداشت مواد غذایی است.
جانشین رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران افزود: پیمانکاران غذایی می‌بایست در بالابردن کیفیت غذا و رضایت کارکنان گام بردارند.
وی ادامه داد: در متن قراردادها با پیمانکاران غذایی باید چارچوب‌های دقیق‌تری برای کیفیت غذایی در نظر گرفته شود و از پیمانکار بر اساس همان چارچوب خواسته شود و در صورت عدم رعایت موارد لازم، امتیازات از پیمانکار کسر گردد.

دکتر بخشایی  

۲۸ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۳۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۷۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید