سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۴۹

اخبار

دکتر جزایری روز پرستار را تبریک گفت

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پیامی سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز بزرگداشت مقام پرستار را به جامعه گرانقدر پرستاری تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ دکتر سیدعلی جزایری در این پیام آورده است: خجسته زاد روز اسوه صبر و استقامت به نام روز پرستار نامگذاری شده که به یقین بیانگر جایگاه رفیع حرفه مقدس پرستاری می باشد چرا که پرستاری آمیختن طبابت جسم است با طبابت روح. 
وی افزود: روشن نگه داشتن چراغ حیات بیمار است و درخشان کردن خورشید ایمان و اعتمادش به زندگی. پرستاری آمیخته با صداقت، پاکی و اخلاص است و هنری است بی نظیر و بی همتا. 
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در ادامه این پیام نوشت: روز پرستار روز جلوه فداکاری عزیزانی است که زندگی و سرمایه عمرشان را به  کار می گیرند تا بتوانند سلامت را  برای بیماران و جامعه به ارمغان آورند . بزرگوارانی که زینب گونه آسایش را از کف می نهند تا آرامش ببخشند و تمام هستی خود را برای آرامش و آسایش دردمندان نثار می‌کنند. 
دکتر جزایری ادامه داد: اینجانب ضمن تبریک زادروز بانوی کربلا ، با قدردانی از تلاش خالصانه و تعهد صادقانه جامعه پرستاری شاغل در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت  ، روز پرستار را تبریک و تهنیت عرض نموده ، از خداوند متعال برای ایشان سلامتی، بهروزی و توفیق روزافزون را خواهانم.

1

 
۲۸ آبان ۱۴۰۲ ۲۰:۲۱
تعداد بازدید : ۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید