سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۱۴

اخبار

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران روز پرستار را تبریک گفت

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با صدور پیامی میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاران تبریک گفت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ در پیام تبریک دکتر رضا بقائی به مناسبت روز پرستار آمده است: حرفه پرستاری، ترکیب عجیبی است، از یک سو دانش، معرفت، تجربه و مهارت را دارد و از سوی دیگر، رحمت، عطوفت، مهربانی و مراقبت را پشتوانه خدمات خود قرار داده است.
پرستار، خوش نام‌ترین همدم و همراه سخت‌ترین روزهای زندگی آدم‌هاست، هر شب بی‌درد، بی‌شک با همراهی مهربانانه دست‌هایی گذشته است که انسانی دلسوز دانش، تجربه و توانمندی خود را مهربانانه برای تسکین دردهای همنوعان هدیه کرده است.
اینجانب، ضمن سپاس و قدردانی از خدمات صادقانه کادر سختکوش پرستاری، خجسته سالروز ولادت بزرگ پرستار عالم، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به پرستاران گرانقدر بالاخص پرستاران شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.
امید آن دارم، خادمان صبور سلامت در سایه لطف و عنایات حضرت حق و توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) در انجام رسالت بزرگ خویش موفق باشند و چون همیشه خشنود به لبخند و سپاس بیماران و خانواده‌های آنان باشند.
 
۲۸ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۱۷
تعداد بازدید : ۱۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید