سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۱۴

اخبار

دکتر جزایری خبر داد؛ ۱۰۰ دستگاه آمبولانس وارد ناوگان بهداشت و درمان صنعت نفت می‌شود

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با تاکید بر لزوم نوسازی و تجهیز ناوگان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: ۱۰۰ دستگاه آمبولانس خریداری و به زودی به کار گرفته می‌شود.
دکتر سیدعلی جزایری در گفتگو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با بیان اینکه باید تجهیزات پیشرفته درمانی در پاسخ به نیازهای جمعیت خدمات گیرنده در اختیار آنها گذاشته شود عنوان کرد: این مهم با پیگیری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و همکاری وزارت نفت صورت پذیرفته است.
وی در ادامه با بیان اینکه این تعداد آمبولانس با اولویت مناطق عملیاتی در اختیار مناطق قرار خواهد گرفت گفت: از این تعداد آمبولانس ۶ دستگاه برای مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در نظر گرفته است.
صدور مجور ساخت بیمارستان جدید نفت تهران
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در ادامه با بیان اینکه مسئولین وزارت نفت معتقدند سلامت در مجموعه وزارت نفت جایگاه ویژه‌ای دارد گفت: صدور مجور ساخت بیمارستان جدید نفت تهران موید بر این موضوع می‌باشد.
دکتر جزایری در خصوص رضایتمندی از مناطق مورد بازدید عنوان کرد: رضایتمندی حال حاضر با دیدگاه ما فاصله زیادی دارد که در تلاشیم آن را به حداکثر برسانیم.
وی بیان کرد: در حال رفع و تکمیل نواقص و همچنین تقویت شبکه ارائه دهنده خدمات در حوزه پیشگیری و بهداشت و همچنین حوزه درمان هستیم.
مدیرعامل بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت در کنار خدمات دهی به جمعیت تحت پوشش به ساکنین بومی نیز خدمات‌درمانی ارایه می‌نماید به عنوان نمونه تنها بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهر جم متعلق به سازمان می‌باشد که ضریب اشغال تخت این مرکز درمانی بیش از ۹۰ درصد می‌باشد.
۲۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۰:۲۶
تعداد بازدید : ۱۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید