سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۰۱

اخبار

سفر مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به بام نفتی ایران

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در ادامه بازدید از مناطق تابعه سازمان به گچساران معروف به بام نفتی ایران سفر کرد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ دیدار با مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز، بازدید از بیمارستان 64 تختخوابی در حال ساخت شهدای نفت، بازدید از بخش‎های مختلف، تجهیزات، دستگاه‌ها و امکانات بیمارستان نفت، بازدید از درمانگاه‌های مناطق عملیاتی و دیدار با کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برنامه‌های سفر یک روزه مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بود.
دیدار دکتر جزایری با مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران 
نگاه مثبت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت، اهمیت حفظ سلامت کارکنان، مطالبات کارکنان، تسهیل دسترسی کارکنان به خدمات بهداشتی و درمانی در منطقه، راه‌اندازی هر چه سریعتر بیمارستان در حال ساخت، تجهیز بیمارستان، تسهیل در پرداخت صورت وضعیت‌های پیمانکار بیمارستان از جمله مواردی بود که در دیدار مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به آن پرداخته شد.
بررسی دغدغه‌های کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران
افزایش رضایتمندی جمعیت خدمات گیرنده بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران طی ۱ سال اخیر، اجرایی نشدن ماده ۱۰ برای برخی از کارکنان، فریز شدن سمت‌ها، تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری، تعدیل مدرک، افزایش تجهیزات پزشکی، کمبود نیروی انسانی، کمبود آمبولانس‌، کمبود پزشک و دندانپزشک و توجه به جذب نیروی بومی، توجه به ارزشیابی و ورزش کارکنان، افزایش سهمیه رفاهیات، بازبینی در حق ماموریت و خدمات اسکان، مرخصی پرسنل کارکنان قراردادی، افزایش تعرفه خدمات دندانپزشکی، عدم همخوانی بازپرداخت هزینه‌های بیمه‌گری، همچنین بازنگری میزان کای پزشکان و همخوانی کردن هزینه‌های دریافتی و پرداختی موضوعات مطرح شده از سوی کارکنان در این نشست بود.

1

1

1

1

چارت کارکنان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در حال بازنگری است

مدیرعامل سازمان در نشست با مدیران و کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به بررسی دغدغه‌ها و درخواست‌های واحدهای مختلف پرداخت و با بیان اینکه نوع کار بهداشت و درمان صنعت نفت خدماتی است بر مبحث خدمات‌رسانی مناسب و بهینه تاکید کرد.

1

دکتر سیدعلی جزایری از قول مساعد وزارت نفت برای بازنگری چارت کارکنان که طی ماههای آینده اجرایی خواهد شد خبر داد.

وی بیان اینکه نوشتن چارت استاندارد برای مناطق توسط معاونت منابع انسانی سازمان از دیگر مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است عنوان کرد: در حال بازنگری کارانه پزشکان هستیم.

دکتر جزایری در ادامه گفت: مناطق بهداشت و درمان صنعت نفت به منظور شناسایی نقاط ضعف و اصلاح آن و تقویت نقاط قوت، گفتگو با مدیران شرکت‌های خدمات گیرنده و کارکنان و همچنین رفع نواقص خدمات‌دهی به جمعیت خدمات گیرنده مورد بازدید قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: موارد مطرح شده در این بازدیدها اولویت‌بندی و در دستور کار سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت قرار می‌گیرد.

دکتر جزایری ارائه خدمات با کیفیت  به کارکنان صنعت نفت و خانواده‌‌های آنها، بومیان همجوار با مناطق عملیاتی، رضایتمندی جمعیت خدمات گیرنده، اصلاح ساختارها و رفع مشکلات به صورت زیربنایی را از وظایف سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برشمرد.

وی با بیان اینکه نگرش‌ها باید نسبت به عملکرد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تغییر یابد، گفت: خوشبختانه در حال حاضر نگاه وزارت نفت نگرش مثبتی است که می‌تواند اهداف عالی سازمان را تسهیل کند.

در ادامه مدیریت عملیات سلامت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به تشریح نگاه ویژه وزارت نفت به بهداشت و درمان، توسعه درمان، خدمت‌دهی و سرویس‌دهی به ساکنین مناطق نفتی و افزایش میزان رضایتمندی جمعیت خدمات گیرنده پرداخت.

1

دکتر محمدعلی فلاح مهرجردی عنوان کرد: دولت، وزارت نفت و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت همگی همسو بوده و شرایط فعلی نشان‌دهنده رقم خوردن آینده‌ای روشن است.

وی عنوان کرد: حضور مدیرعامل سازمان در مناطق نشان دهنده توجه ویژه‌شان به رضایتمندی حداکثری جمعیت خدمات گیرنده است که این موضوع با همدلی مجموعه میسر می‌شود.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ضمن تقدیر از حضور مدیرعامل در منطقه گفت: امیدواریم به عنوان یاران خط مقدم مدیرعامل در منطفه پاسخگویی جمعیت خدمات گیرنده باشیم.

1

دکتر رضا بقائی جمعیت تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران را ۱۳ هزار نفر اعلام کرد و گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت، درمانگاههای عملیاتی و شهری، کلینیک‌های تخصصی، دندانپزشکی، مرکز مشاوره و سلامت روان و مرکز طب کار و سلامت به این جمعیت خدمات‌رسانی می‌کنند.

۲۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۰:۲۴
تعداد بازدید : ۱۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید