سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۱۸

اخبار

پیام رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به مناسبت روز جهانی رادیولوژی

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، در پیامی به مناسبت فرارسیدن ۱۷ آبان، روز جهانی رادیولوژی از خدمات و تلاش‌های رادیولوژیست‌ها و پرتونگاران در خدمت‌رسانی به بیماران، قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، در پیام دکتر رضا بقائی آمده است: هشتم نوامبر مصادف با ۱۷ آبان‌ماه سالروز کشف اشعه ایکس توسط رونتگن دانشمند آلمانی که با عنوان روز رادیولوژی نامگذاری شده است، فرصت مناسبی برای یادآوری و تجلیل از نقش مهم و تعیین کننده همکاران محترم رادیولوژیست و پرتو نگاران پر تلاش در مجموعه نظام سلامت کشورمان است.
دکتر بقائی افزود:‌ بی‌تردید با این کشف، دریچه‌ای نو به جهان دانش پزشکی گشوده شد و در اندک زمان، قابلیت‌های آن در کمک به تشخیص‌های پزشکی و درمان بیماران بر همگان آشکار شد و امروز، تصویرنگاری جز جدایی‌ناپذیر علم پزشکی محسوب می‌شود.
وی اظهار داشت: روز رادیولوژی، سمبل و نمادی برای پاسداشت از خدمات پرتونگاران و رادیولوژیست‌ها است که با ارائه خدمات نوین و اثربخش دانش‌ آموختگان این رشته، بازتوانی و نوتوانی حقیقی بیماران مشهود شده و خدمات بالنده و بسیار موثر این گروه از نظام سلامت همیشه مورد توجه واقع شده است.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت:‌ ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن این روز، از زحمات بی‌دریغ همکاران حوزه پرتونگاری و رادیولوژی بهداشت و درمان صنعت نفت قدردانی می‌کنم و از درگاه حضرت حق، دوام توفیق و سلامتی برای این بخش تاثیرگذار از حوزه سلامت را آرزومندم.
1
۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۴۵
تعداد بازدید : ۱۰۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید