سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۴۷

اخبار

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت طی پیامی روز رادیولوژی را تبریک گفت

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت طی پیامی هفده آبانماه روز جهانی رادیولوژی را تبریک گفت.
دکتر سید علی جزایری طهرانی در این پیام که نسخه‌ای از آن در اختیار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران  قرار گرفت، آورده است: زنجیره سلامت حلقه‌های به هم پیوسته‌ای دارد که هر یک در جایگاه خویش، نقش ارزنده‌ و مهمی در حفظ سلامت آحاد جامعه ایفا می‌کنند و با همکاری سلسله وار این حلقه‌ها است که در نهایت آرامش حاصل از سلامت در سطح جامعه مشاهده می‌گردد.
در بخش دیگری از این پیام آورده است: ٨ نوامبر مصادف با ١٧ آبان ماه، با کشف پرتوی ایکس توسط ویلهلم کنراد رونتگن، مقدمات علم ارزشمند رادیولوژی بنا نهاده شد و نقش شایانی در پیشرفت  علم پزشکی و ارتقا سلامت انسان ها ایفا کرد. 
بی شک پیشرفت سریع و باورنکردنی این علم در طی سال های گذشته و آثار و فواید بی بدیل آن در درمان بیماری ها، تصور دنیای بدون رادیولوژی را دشوار ساخته است.
در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن تبریک سالروز کشف اشعه ایکس و روز جهانی رادیولوژی به تمامی همکاران گرامی، از زحمات بی دریغ و تلاش های مجدانه این عزیزان در جهت تحقق سلامت خانواده بزرگ صنعت نفت تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال برای آنان زندگی با عزّت و همراه با آرامش را مسئلت می‌نمایم.
1
۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۳۲
تعداد بازدید : ۱۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید