سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۳۷

اخبار

نشستی از جنس ایثار و مجاهدت با جانبازان و ایثارگران بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در نشستی صمیمانه با جانبازان و ایثارگران بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، بر لزوم توجه هر چه بیشتر به این قشر تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، دکتر محمد محمدی سرپرست این مرکز در این نشست که با محوریت بیان خواسته‌ها و مشکلات جانبازان برگزار شد، اظهار کرد: شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس با مقاومت و جانفشانی‌های خود به دنیا ثابت کردند که هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند.
وی ادامه داد: جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شما فرزندان این آب و خاک، امنیت و آرامش را در کشور برقرار کرده است.
دکتر محمدی با بیان این‌که ایثارگران الگوی جامعه هستند، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل کنونی و آینده به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فرهنگی در جامعه است.
وی با اشاره به لزوم تداوم برگزاری این جلسات و با اشاره به این که پیگیری خواسته‌های افراد وظیفه ما است، خاطرنشان کرد: ارتباطات با عزیزان جانباز، شاهد و ایثارگر باید بیشتر شود چرا که در این جلسات مشکلات مطرح می‌شود و روابط صمیمانه‌تر می‌شود.
مسئول ایثارگران بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران نیز در این جلسه اظهار کرد: رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس اصلی‌ترین و مهم‌ترین عامل ثبات جمهوری اسلامی ایران است.
سجاد کاظمی با بیان این‌که پیگیری خواسته‌ها و رسیدگی به مشکلات این قشر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: برگزاری این جلسات عاملی مؤثر در برقراری ارتباط هر چه بیشتر با مدیریت و بیان خواسته‌ها و مشکلات ایثارگران و جانبازان است.

دیدار دکتر محمدی با جانبازان 4
دیدار دکتر محمدی با جانبازان 3
دیدار دکتر محمدی با جانبازان 2
دیدار دکتر محمدی با جانبازان 1  

۲۲ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۵۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید