سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۵۱

اخبار

دیدار و گفتگوی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با امام جمعه

دکتر رضا بقائی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با حجت‌الاسلام سید عنایت‌الله هاشمی‌منش امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ این دیدار با هدف تعامل، همفکری و حمایت در راستای ارائه و ارتقاء خدمات سلامت به شهروندان بویژه اقشار محروم و آسیب‌پذیر برگزار شد.
حجت‌الاسلام هاشمی‌منش در این دیدار با ارزشمند توصیف کردن اقدامات صورت گرفته در حوزۀ سلامت گفت: کمک به سلامت جامعه و نجات جان انسان‌ها در کنار فرهنگ‌سازی و رشد علمی اجتماع از رسالت‌های مهم بهداشت و درمان است.

امام جمعه گچساران در ادامه بر تاثیر مهم بهداشت و درمان در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: نیاز است مسئولان این حوزه با جدیت و نگاهی الهی و جهادی در مسیر خدمت گام بردارند.

وی تصریح کرد: مجموعه بهداشت و درمان علمداران سیاست‌گذاری و حرکت به سوی سلامت در جامعه و در خط مقدم این کار هستند.
حجت‌الاسلام هاشمی‌منش خدمت‌رسانی فعالان حوزۀ سلامت در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا را قابل تقدیر دانست و یادآور شد: مجاهدت و ایثارگری کادر بهداشت و درمان یکی از افتخارات کشور و این ایثار و خود گذشتگی نوعی عبادت است.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در این دیدار انتصاب حجت‌الاسلام هاشمی‌منش را به عنوان امام جمعه شهرستان گچساران تبریک گفت.
دکتر رضا بقائی در ادامه با بیان اینکه پزشکان، پرستاران و مدیران حوزه سلامت مسئولانه و صادقانه برای تامین سلامت و درمان بیماران در تلاشند بیان کرد: بی تردید کادر درمان، ضامن سلامت جامعه و امنیـت روحی بیماران هستند. 
وی تصریح کرد: کادر درمان و فعالان حوزه سلامت در مسیر تامین سلامت مردم هر آنچه که در توان داشته باشند را به اشتراک می‌گذارند.
وی در ادامه با اعلام اینکه بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران همگام با شرکت بهره برداری نفت و گاز در چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر خدمات ارائه می‌دهد گفت: در حال حاضر بیش از ۱۶ هزار نفر تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قرار دارند. 
دکتر بقائی با توضیح اینکه بیمارستان در حال ساخت شهدای نفت گچساران در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی شامل کلینیکهای تخصصی،‌ بخش‌های بستری،‌ اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع در حال ساخت است گفت: موقعیت این مرکز درمانی به گونه‌ای است که با راه‌اندازی آن هم کارکنان صنعت نفت و هم مردم پیرامونی از آن منتفع می‌شوند.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران تصریح کرد: همه اجزا مرتبط با بیمارستان در حال ساخت شهدای نفت اعم از مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و سایر پشتیبانی کننده‌ها و پیمانکار در تلاشند تا هر چه سریعتر نظاره‌گر راه‌اندازی این مرکز درمانی باشیم.

 

۱۳ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۵۶
تعداد بازدید : ۱۳۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید