سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۳۹

اخبار

سرپرست حراست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران معارفه شد

در مراسمی با حضور علیرضا فروتن رئیس حراست سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت مجید غضنفری به عنوان سرپرست حراست بهداشت و درمان صنعت نفت معرفی شد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ در حکم فروتن خطاب به غضنفری آمده است:
با عنایت به شایستگی و تعهد جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "سرپرست حراست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران" منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و توجهات حضرت بقیه‌ا... الاعظم (عج)، در تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، تداوم راه شهدای گرانقدر، تبعیت از هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌ا... العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و اجرای برنامه‌های تحولی رئیس جمهور محترم و اجرای دستورات وزیر محترم نفت مبنی بر رسیدگی به امورات کارکنان شریف و خدمتگزار صنعت نفت در اقصی نقاط کشور، با تلاش جانانه جهادی و انقلابی خود و به کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود در انجام مسئولیت‌های محوله به ویژه موارد ذیل اهتمام ورزید:
1- طراحی، برنامه‌ریزی و انجام امور حراستی، حفاظتی و صیانتی موثر و اطمینان‌بخش، تحت مدیریت رییس محترم بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با هماهنگی و همکاری حراست سازمان بهداشت و درمان، نهادهای امنیتی، نظارتی، نظامی، انتظامی و پدافند غیرعامل.
2- توجه و تاکید بر حفظ وحدت رویه و یکپارچگی در صیانت از سرمایه‌های انسانی و حمایت از اجرای سیاست‌های کلان و برنامه‌های وزارت نفت.
3- بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی، فنی و مهارتی شرکت‌های دانش بنیان و افزایش سطح کیفی حراستی، حفاظتی و صیانتی در حوزه‌های پرسنلی، سایبری، IT، حفاظت الکترونیک، عملیات و پدافند غیرعامل.
4- نظارت و کنترل موثر بر تمامی معاملات و قراردادهای پیمانکاری و خرید خدمات و کالا، ایجاد شفافیت و پیشگیری و مقابله با بروز هر نوع فساد و تعارض منافع در چارچوب مقررات و ضوابط قانون.
5- گسترش حوزه حفاظت پرسنلی در حراست‌های تابعه با تکیه بر آموزه‌های دینی و حمایت و صیانت از شان و منزلت مدیران و کارکنان.
6- توسعه کمی و کیفی آموزش توجیهات حفاظتی مدیران و دارندگان مشاغل حساس و کارکنان حراست های تابعه.
از درگاه الهی توفیقات روزافزون شما را مسئلت می نمایم.

1

همچنین در این مراسم رئیس حراست سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اهدای لوحی از کریم رحمانی که از شهریورماه سال 1397 تاکنون عهده‌دار این مسئولیت بود تقدیر کرد.
در لوح تقدیر اهدایی آمده است: 
برخود لازم می‌دانم به پاس تلاش و زحمات ارزند‌ه‌های که جنابعالی در طول تصدی مسئولیت "رئیس حراست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران" داشته‌اید، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و توجهیات حضرت ولی عصر (عج) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.
توفیق روز افزون شما را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.

1

 
۲۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۵:۳۴
تعداد بازدید : ۳۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید