سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۴۳

اخبار

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران روز کارمند را تبریک گفت

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در پیامی فرارسیدن چهارم شهریور "روز کارمند" را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ در پیام دکتر رضا بقائی آمده است: بدون شک اطلاق نام روز کارمند در هفته دولت که به مناسبت شهادت دو تن از صدیق‌ترین یاران انقلاب هر سال گرامی داشته می‌شود وظیفه‌ای را گوشزد می‌کند که باید از دریچه آن به چنین شغلی نگاه کرد؛ وظیفه خدمت صادقانه و بدون توقع.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: روز کارمند، تجلیل از انسان‌های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است. کار و فعالیت کارمندان، به عنوان عضو فعال جامعه و خدمتگزار ملت، شایسته تقدیر و بیان است. از این رو، سزاوار است امروز را قدر بدانیم و در بزرگداشت مقام ارزشمند و والای کارمندان بکوشیم.
در ادامه این پیام آمده است: اینجانب فرصت را غنیمت شمرده روز چهارم شهریورماه که به پاس تجلیل از زحمات کارمندان عزیز به نام روز کارمند نام‌گذاری شده را به تمامی کارکنان پرتلاش در تمامی عرصه‌های مختلف تبریک عرض نموده و از زحمات صادقانه آنها تشکر و قدردانی می‌نمایم و امیدوارم با کمک و همکاری همه کارکنان در بهبود کیفیت کلیه فعالیتها و جلب رضای باری‌تعالی و مردم عزیز موفق‌تر از گذشته حرکت نمائیم.
۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۵۴
تعداد بازدید : ۱۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید