سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۰۵

اخبار

فعالیت ۶۱ پزشک در مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: در حال حاضر ۶۱ پزشک در مراکز درمانی فعالیت و به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهند.
دکتر رضا بقائی در گفتگو با پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ضمن تبریک اول شهریورماه سالروز تولد حکیم بزرگوار شیخ الرئیس ابوعلی سینا ملقب به پدر طب ایران و روز پزشک اعلام کرد: در حال حاضر ۳۱ پزشک متخصص، ۲۲ پزشک عمومی، ۵ دندانپزشک و ۳ داروساز در این مجموعه فعالیت دارند که در نوبت‌های صبح و عصر کار ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را به کارکنان و خانواده‌های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بر عهده دارند.
وی گفت: پزشکان متخصص در رشته داخلی، زنان و زایمان، قلب و عروق، رادیولوژی، ارتوپدی، بیهوشی، اعصاب و روان، جرح عمومی، پوست و مو، جراح فک و صورت، اطفال، چشم پزشک، ارولوژی و پاتولوژی خدمات رسانی می‌کنند.
دکتر بقائی ادامه داد: این پزشکان در مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اعم از بیمارستان ۶۴ تختخوابی نفت، درمانگاه‌های عملیاتی و شهری، کلینیک‌های تخصصی، دندانپزشکی، مرکز مشاوره و سلامت روان و مرکز طب کار و سلامت فعالیت دارند.
وی با اعلام اینکه ۱۹ نفر از این پزشکان معادل ۳۱ درصد استخدام سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت می‌باشد افزود: ۵۰ درصد این پزشکان نیز به صورت پرکیس فعالیت می‌کنند.
دکتر بقائی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه حدود ۶۲ هزار بیمار از سوی پزشکان مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ویزیت شدند.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران افزود: از این تعداد حدود ۳۰ هزار بیمار به پزشکان عمومی، ۱۹ هزار و ۵۰۰ بیمار به پزشکان متخصص و ۷ هزار بیمار به دندانپزشکان مراجعه و خدمات درمانی دریافت کردند.
هم اکنون بیش از ۱۳ هزار نفر از جمعیت شهرستان گچساران تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت قرار دارند.
گفتنی است اول شهریورماه، هم‌زمان با زادروز بوعلی سینا، به پاس تالیفات و خدمات وی، روز پزشک نام‌گذاری شده ‌است.
۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۳:۳۲
تعداد بازدید : ۸۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید