سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۲۶

اخبار

نشست بصیرتی و روشنگری سیاسی دربهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار شد+ گزارش تصویری

سخنرانی و نشست بصیرتی، روشنگری و پرسش و پاسخ سیاسی با حضور بسیجیان پایگاه والفجر و فاطمه الزهرا(س) بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، سجادی استاد دانشگاه و کارشناس این نسشت روشنگری و بصیرتی با تشریح پیامدهای وارونگی اندیشه به عنوان یکی از مهم‌ترین دلایل بروز مشکلات فردی و اجتماعی اظهار کرد: وقتی جامعه‌ای می‌خواهد در جامعه جهانی پیشرفت کرده و می‌خواهیم خانواده و فرزندان سالمی داشته باشیم، چند راهکار وجود دارد.
وی با بیان مثال‌های کاربردی در این زمینه افزود: هرکدام از بخش‌های جامعه یک پازل بوده که با چیده شدن دقیق در کنار هم کامل می‌شوند مثل بخش آموزش که شامل آموزش توسط مسئولان، آموزش توسط خانواده‌ و آموزش‌هایی که خود فرد باید به دنبال آن باشد، است.
سجادی خاطرنشان کرد: باید طوری این تکه‌های پازل را کنار هم قرار دهیم که بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم و بتوانیم به جامعه‌ای سالم و فرهیخته دست یابیم.
این استاد دانشگاه معتقد است اکنون که این شرایط آن‌طور که باید و شاید مهیا نیست، باید متدهای رفتاری و آموزشی خود را به ویژه در سنین راهنمایی و دبستان اصلاح کرده و تغییر داد تا دیدگاه فرد نسبت به هستی عوض شود.
سجادی با بیان این که وقتی دیدگاه عوض شد سبک زندگی فرد تغییر می‌کند ذائقه زندگی عوض می‌شود و زندگی و جامعه ای سالم خواهیم داشت، ادامه داد: با این خفقانی که الآن در دنیا وجود دارد گاهی می‌بینیم مسئولان و خانواده‌ها کوتاهی می‌کنند و باید آموزش‌ها را در مدارس و دانشگاه‌ها به ویژه مقاطع دبستان و راهنمایی تغییر دهیم چرا که خمیره ذهنشان هنوز شکل نگرفته است.
وی تصریح کرد: اگر ما روش‌های تربیتی خود در مدارس را عوض کنیم نتیجه خوبی می‌دهد، همچنین آموزش‌ها و نشست‌های روشنگری از جمله روش‌های صحیح برخورد با اینترنت و ماهواره در جلسات اولیا و مربیان سبب می‌شود این آگاهی‌ها از والدین به فرزندان انتقال یابد.
سجادی در پایان یادآور شد: نباید بگذاریم وارونگی اندیشه در خانواده و جامعه صورت بگیرد و آرمان‌های ارزشمند در زندگی محو و ضد ارزش‌ها جایگزین آن شود.

گزارش از معصومه بوستانی

نشست بصیرتی روشنگری 2
نشست بصیرتی روشنگری 1  
نشست بصیرتی روشنگری 4
نشست بصیرتی روشنگری 3
نشست بصیرتی روشنگری 8
نشست بصیرتی روشنگری 6

نشست بصیرتی روشنگری 5

نشست بصیرتی روشنگری 7

 

۱۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۰۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۶۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید