سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۳۰

اخبار

بازدید مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران از بیمارستان در حال احداث شهدای نفت

مهندس غلامرضا کمالی مدیرعامل و جمعی از مدیران و روسای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با همراهی دکتر رضا بقائی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت از روند عملیات تکمیل بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای نفت بازدید و آخرین مراحل تکمیل این طرح نیمه‌تمام با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، کمالی در این بازدید با اشاره به طولانی شدن تکمیل بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای نفت گچساران اظهار کرد: حسب تاکید مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا عملیات تکمیل این مرکز درمانی جهت رفاه مردم هر چه سریعتر پایان یابد.
وی با بیان اینکه عملیات ساخت بیمارستان شهدای نفت گچساران از سال ۱۳۸۷ آغاز شده اما علی‌رغم اینکه بیمارستان قدیمی نفت در شأن مردم منطقه نیست این مرکز درمانی هنوز تکمیل نشده است خاطرنشان کرد: این در حالی است که با قرار گرفتن این بیمارستان در مسیر خدمات دهی ضمن اشتغال آفرینی، رضایتمندی کارکنان و مردم شهرستان را به همراه دارد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در ادامه با اعلام اینکه توجه ویژه دولت سیزدهم به تکمیل طرح‌های نیمه تمام است افزود: از این رو با پیگیری هایی که توسط مدیران ذیربط در ستاد مناطق نفتخیز و دکتر بقائی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت در گچساران انجام شده است و با توجه به تزریق نقدینگی از سوی وزارت نفت و مشخص شدن پیمانکار و اینکه عملیات تکمیل این طرح اوایل مردادماه دوباره از سر گرفته شد انتطار میرود در آینده نزدیک این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.
رئیس بهداشت و درمان صنعت گچساران در این بازدید عنوان کرد: عملیات اجرایی بیمارستان شهدای نفت گچساران در سال ۱۳۸۷ در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی شامل کلینیکهای تخصصی،‌ بخش‌های بستری،‌ اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز و کلنگ احداث این طرح بیمارستانی در آن سال در زمینی به وسعت 11 هزار مترمربع بر زمین زده شد و مدت زمان اجرای این طرح سه سال عنوان شد اما با گذر زمان و به دلیل برخی مشکلات نیمه کاره باقی ماند.
دکتر رضا بقائی  در ادامه افزود: آغاز عملیات تکمیل پروژه بیمارستان شهدای نفت گچساران خبر مسرت بخشی است که موجب شادمانی کارکنان صنعت نفت و خانواده‌های آنها شد.
وی اعلام کرد: در حال حاضر بیش از 13 هزار نفر تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قرار دارند.
بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران همگام با شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر خدمات ارائه می‌دهد.

1

1

1

1

۲۵ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۹:۴۲
تعداد بازدید : ۱۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید