سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۳۷

اخبار

عملیات تکمیل بیمارستان شهدای نفت گچساران از سرگرفته شد

عملیات تکمیل بیمارستان شهدای نفت گچساران با تزریق نقدینگی از سوی وزارت نفت از سر گرفته شد.

به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، همگام با افزایش جمعیت، توسعه کمی و کیفی خدمات پزشکی و قدیمی شدن ساختمان فعلی بیمارستان بعثت صنعت نفت تصمیم بر آن شد تا بیمارستان جایگزین شهدای نفت در گچساران احداث شود، عملیات اجرایی این طرح در سال ۱۳۸۷ در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی شامل کلینیکهای تخصصی،‌ بخش‌های بستری،‌ اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز و کلنگ احداث این طرح بیمارستانی در آن سال در زمینی به وسعت 11 هزار مترمربع بر زمین زده شد. مدت زمان اجرای این طرح سه سال عنوان شد اما با گذر زمان و به دلیل برخی مشکلات نیمه کاره باقی ماند.

دکتر رضا بقائی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در حاشیه بازدید از این مرکز درمانی اعلام کرد: عملیات تکمیل بیمارستان شهدای نفت گچساران با تزریق نقدینگی از سوی وزارت نفت و مشخص شدن پیمانکار امروز شنبه (هفتم مردادماه) دوباره از سر گرفته شد.

وی با اشاره تبعات اجتماعی حاصل از توقف پروژه بیمارستان شهدای نفت گچساران گفت: عملیات اجرایی این پروژه پس از چندین سال وقفه از امروز آغاز و فرایند تکمیل این طرح به صورت مجدد شروع به کار کرد.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به طرح‌های نیمه تمام تاکید کرد: آغاز به کار پروژه بیمارستان شهدای نفت گچساران خبر مسرت بخشی است که موجب شادمانی کارکنان صنعت نفت و خانواده‌های آنها شد.

دکتر بقائی ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه مدیران وزارت نفت و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت افزود: این طرح با مساعدت و پیگیری مدیران در مدت 14 ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 13 هزار نفر تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران هستند، اولویت اصلی را ارائه خدمات مناسب و شایسته به کارکنان و خانواده‌های صنعت نفت عنوان کرد.

پیمانکار این مرکز درمانی عنوان کرد: این پروژه EPC و شامل بخش‌های تکمیل (خرید تجهیزات)، رفع نقص و راه‌اندازی می‌باشد.

رضا نیکوفر افزود: در صورت تامین مالی به موقع بیمارستان شهدای نفت گچساران زودتر از مدت زمان اعلام شده راه‌اندازی خواهد شد.

جواد اوجی وزیر نفت 26 تیرماه به نمایندگی از هیات دولت مهمان نشست شورای اداری شهرستان گچساران بود و عنوان کرد: پیمانکار برای ادامه روند اجرایی بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت صنعت نفت گچساران مشخص شده و بزودی با اعتباری بیش از ۹۴۰ میلیارد ریال عملیات تکمیل این طرح درمانی را آغاز خواهند کرد.

بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران همگام با شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر خدمات ارائه می‌دهد.

1

1

1

1

1

1

1

1

۷ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۱۷
تعداد بازدید : ۲۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید