سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۵۹

اخبار

وزیر نفت خبر داد؛ تزریق ۹۴ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل بیمارستان نفت گچساران

جواد اوجی وزیر نفت امروز (دوشنبه ۲۶ تیرماه) در جریان سفر استانی سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری به کهگیلویه‌ و بویراحمد در نشست شورای اداری گچساران شرکت کرد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ جواد اوجی با بیان اینکه بیمارستان نفت مربوط به خود وزارت نفت است گفت: با مشخص شدن پیمانکار و تزریق ۹۴ میلیارد تومان بودجه، ساخت این مرکز درمانی تکمیل می‌شود.

1

وی با بیان اینکه تأمین نیروی انسانی این مرکز نیز انجام خواهد شد و مجوز آن را می‌دهیم، ادامه داد: در صورت راه اندازی این بیمارستان، افراد آسیب‌پذیر منطقه می‌توانند در این مرکز درمانی خدمات درمانی دریافت کنند.
گفتنی است روند اجرایی بیمارستان 64 تختخوابی شهدای نفت گچساران در سال 1387 در زمینی به مساحت 11 هزار متر مربع شروع شد و تاکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
این بیمارستان دارای امکانات و تجهیزات پیشرفته‌ای در حوزه درمانی و سلامتی است و زمینه مناسبی برای ارائه خدمات مطلوب درمانی به بیماران را دارد.
بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران دارای سه طبقه و پنج بخش اصلی شامل کلینیکهای تخصصی،‌ بخش های بستری،‌ اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری است.
گفتنی است وزیر نفت صبح امروز جهت آیین افتتاح مجتمع بزرگ پتروشیمی گچساران وارد گچساران شد.
۲۶ تیر ۱۴۰۲ ۲۳:۰۰
تعداد بازدید : ۱۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید