سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۲۵
 

اخبار

خیز به‌سوی تکمیل بیمارستان نیمه‌تمام صنعت نفت گچساران

انتظار 16 ساله ساخت و بهره برداری از بیمارستان جدید صنعت نفت گچساران به سر آمد.

با مشخص شدن پیمانکار برای تکمیل بیمارستان جدید، خبر خوشی که رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران وعده داده بود محقق شد.

 به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ ساخت بیمارستان 64 تختخوابی شهدای صنعت نفت که به دلایل مختلف چندین سال متوقف شده بود با تخصیص اعتبار تکمیل خواهد شد.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در این‌ باره گفت: با توجه به فرسوده بودن ساختمان بیمارستان فعلی و متعاقب آن کاهش رضایتمندی گیرندگان خدمت از یک‌ سو و کاهش ایمنی سازه‌ای از سوی دیگر تکمیل بیمارستان جدید را امری ضروری می‌نمود به‌ گونه‌ای که تبدیل به اولویت اصلی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران طی یک سال اخیر شد.

1

دکتر رضا بقایی ادامه داد: به دستور وزیر نفت و پیگیری مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، نماینده محترم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ،مدیران وزارت نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب و نفت و گاز گچساران مشکلات رفع و ان‌شاءالله به‌زودی به نتیجه خواهد رسید.
وی افزود: تکمیل بیمارستان جدید خدمت بزرگی به شهروندان گچساران و گامی کوچک در محرومیت‌زدایی منطقه است.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران تصریح کرد: راه‌اندازی مجدد پروژه ساخت و تکمیل بیمارستان جدید نفت کاری دشوار که نیاز به همت و کوشش مضاعف داشت که به یاری خداوند متعال به این مهم دست پیدا کردیم.

گفتنی است ساخت بیمارستان جدید 64 تختخوابی شهدای صنعت نفت در گچساران از سال 1386 شروع و بعد از چند سال متوقف گردید.

کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران امیدوارند با شروع مجدد ساخت و تکمیل، این بیمارستان به‌زودی به بهره‌برداری برسد. 

 

۴ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۳۳
تعداد بازدید : ۳۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید