سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۵۰
 

اخبار

بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در سال 1401

نوید خبری خوش در آینده‌ای نه‌ چندان دور برای جمعیت خدمات گیرنده از سوی مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

سال 1401 برای بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه گچساران چالش‌برانگیز آغاز شد، تخریب و نشست واحدهای اتاق عمل، داخلی و زایشگاه و خارج شدن این واحدها از چرخه فعالیت از سوی واحد ایمنی سازمان تنها گوشه‌ای از این چالش‌ها بود.

1
کمبود تجهیزات پزشکی، فرسوده بودن دستگاه‌های بیمارستان و درمانگاه‌ها در مناطق عملیاتی و همچنین مشکل مسکوت ماندن پروژه ساخت بیمارستان جدید (شهدای نفت) در سال جاری بسیار نگران کننده بود تا جایی که توانست بر عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران غلبه و آن را در سال جاری تحت تأثیر قرار دهد.
تنها راه باقیمانده در این برهه شروع یک حرکت جهادی و همبستگی و تعامل مؤثر با سایر ارگان‌ها و نهادها بود، که مدیریت جدید این مجموعه در گام نخست اقدام به این کار نمود.
تعامل با مسئولین شهری، دعوت از مدیران و معاونین ستادی و وزارت خانه‌ای از جمله مدیرعامل و معاونین سازمان بهداشت و درمان، معاونین وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، مدیرکلHSE  وزارت نفت و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و بازدیدهای دوره‌ای در چند ماهه اخیر از این مرکز درمانی در نوع خود بی‌سابقه بود.
همگام با این بازدیدها تلاش شبانه‌روزی مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران موجب بازسازی و راه‌اندازی مجدد بخش‌های بالینی، خرید و بروزرسانی تجهیزات پزشکی با آماری تأمل‌برانگیز نسبت به سال‌های اخیر و برطرف شدن دغدغه چندساله درمانگاه‌های صنعتی که همان تجهیزات حیاتی پزشکی است و مهم‌تر از همه تامین اعتبار و شروع دوباره پروژه ساخت بیمارستان جدید شد، روندی که همچنان ادامه دارد.
در کنار موارد عنوان شده فعالیت‌هایی هم مانند راه‌اندازی خط آزاد نوبت‌دهی کلینیک‌های تخصصی و اینترنتی کردن نوبت‌دهی دندانپزشکی، رضایتمندی خدمات گیرندگان از مجموعه بهداشت و درمان صنت نفت گچساران را افزایش داده است.
گفتنی است نوید خبری خوش در آینده‌ای نه‌چندان دور برای جمعیت خدمات گیرنده از سوی مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران اثبات خواهد کرد روندی که آغاز شده همچنان ادامه خواهد داشت و برای همیشه ماندگار خواهد شد.

۲ خرداد ۱۴۰۲ ۲۲:۵۸
تعداد بازدید : ۲۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید