سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۰:۱۱
 

اخبار

همه مراجعین اورژانس خوشبختانه سرپایی درمان شدند

مسئول امدادگران اورژانس گفت: خوشبختانه در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امسال همه مراجعین سرپایی درمان شدند و نیاز به ارجاع به بیمارستان نداشتند.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، مهدی محبوب با بیان این مطلب گفت: براساس دستورالعمل وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، در چهار روز نمایشگاه نفت تهران، هر روز  از 7 صبح تا  17 عصر دونفر از همکاران ما در واحد اورژانس و امدادگری در نمایشگاه حضور داشتند و به ارائه خدمات پرداختند..

وی افزود: همکاران ما با  بسته کامل CPR، کنترل فشارخون، کنترل قند خون، داروهای مسکن و سردرد و داروهای اورژانسی از جمله قرص های زیرزبانی و فشار و...  در نمایشگاه حضور یافتند.

براساس آمار وی، امسال  سه مورد سوختگی،  با آب جوش، 8 مورد بریدگی، دردقفسه سینه  و 17 مورد  سردرد و سرگیجه  و  فشارخون در روز ول و دوم نمایشگاه، خدمات درمانی دریافت کردند.

 محبوب افزود: سه مورد تروما، چند مورد معده درد، 12 مورد افت فشار و 6 مورد  بررسی قند خون و 8 مورد علائم شبه سرما خوردگی و چند مورد حالت تهوع  و اسهال وجود داشت.

 به گفته وی، برای ارائه خدمات اورژانسی در نمایشگاه نفت، هیچ محدودیتی برای افراد نبود و به همه مراجعین، از جمله بازدید کنندگان و غرفه داران خارجی نیز خدمات  اورژانس ارائه شد.

مسئول امدادگران اورژانس تصریح کرد: خوشبختانه امسال همه  مراجعین سرپایی درمان شدند و مورد حادی که به بیمارستان  اراجاع شود در میان آنها مشاهده نشد.
۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۳۵
تعداد بازدید : ۴,۰۷۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید