سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۱۸

اخبار

پیام تبریک سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به مناسبت روز دختر

دکتر محمد محمدی سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، در پیامی میلاد کریمه اهل بیت(ع)، حضرت معصومه(س) و روز ملی دختران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، متن این پیام تبریک به شرح زیر است:
دختران امروز ما، زنان و بانوان آینده‌ساز جامعه و از ارکان اساسی جوامع بشری‌اند و عالی‌ترین نقش سازنده را با عناوین همسر و مادر در دوایر زیستی انسانی دارا هستند.
بدین خاطر است که اگر بانوان در جامعه ای سالم و با کمال باشند ‌آن جامعه در کمال سلامت اخلاقی و سعادت انسانی خواهد بود و بنابراین بی جهت نیست که دین جاودانی اسلام که دربردارنده تمامی نیازهای بشر مترقی تا پایان قرون تکاملی انسان است، اهمیت زیادی به این قشر بزرگ و مهم جامعه داده است.
جایگاه و نقش دختران در فرهنگ عمومی ایران اسلامی آنقدر بسیار مهم و تأثیرگذار بوده که پیوسته سلامت و توانمندی فرهنگی و اجتماعی خود را، به پرورش دختران آگاه، توانمند، الگو و عفیف وابسته می داند.
اینجانب فرخنده میلاد باسعادت کریمه اهل بیت(ع) حضرت معصومه سلام الله علیها را خدمت تمامی دختران ایران‌ اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.
بدون شک نام‌گذاری روز ملی دختر در زادروز این حضرت، اقدامی شایسته برای تبیین شخصیت حضرت معصومه(س) و ترویج ابعاد وجودی این دختر اهل‌بیت(ع) در میان دختران مسلمان و درنهایت الگوسازی از شخصیت آن حضرت برای دختران امروز است./

روز دختر

۳ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۰۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید