سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۲۲

اخبار

یک روز برای عشایر/خدمت رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در باباکلان و میشان

گروه پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در راستای کمک به عشایر باباکلان و میشان با حضور در این منطقه خدمات بهداشتی و درمانی دادند

به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ تیمی متشکل از پزشک، پرستار، ماما و روانشناس با هماهنگی پایگاه والفجر بسیج پس از گذشتن از مسیرهای صعب العبور در مناطق عشایر نشین باباکلان و میشان حاضر و به مردم محروم منطقه خدمات پزشکی دادند. غربالگری بیماران دیابتی و فشارخون، آموزش بهداشت به‌صورت چهره به چهره و در قالب ارائه کتابچه‌های آموزشی، ویزیت پزشک و ماما و دارودرمانی ازجمله فعالیت‌های صورت گرفته در این اردوی جهادی بود. دکتر رضا بقایی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران حین بدرقه گروه پزشکی تصریح کرد: اولویت اصلی وزارت نفت و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت انجام مسئولیت‌های اجتماعی با در نظر گرفتن دغدغه‌ها و اولویت‌های ملی است. بیمارستان نفت گچساران علاوه بر این‌که یکی از قطب های امدادرسانی منطقه در زمان بحران است همواره در زمینه‌ی بهداشت و درمان از طریق مددکار اجتماعی و برگزاری اردوهای جهادی به مردم محروم کمک می‌کند. وی بیان کرد: عشایر گچساران با مشکلات متعددی ازجمله بهداشت و درمان روبه‌رو هستند و وظیفه خود می‌دانیم در حد توان به آنها کمک کنیم.

روستای باباکلان در 40 کیلومتری جنوب گچساران و در دهستان بی‌بی حکیمه (س) قرار دارد که زمین‌های سرسبز و زیبای اطراف آن در فصل سرما پذیرای جمعیت زیادی از عشایر است.

 

 

رسانه جدید

اردوی جهادی

اردوی جهادی
اردوی جهادی
اردوی جهادی
اردوی جهادی
اردوی جهادی
اردوی جهادی
اردوی جهادی
اردوی جهادی
اردوی جهادی
اردوی جهادی
اردوجهادی

 

اردوی جهادی

 

 

۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ۰۴:۲۶
تعداد بازدید : ۳۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید