سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۳۹

اخبار

دانش‌آموزان مسموم شده به بیمارستان نفت گچساران منتقل شدند/عیادت مسئولین شهرستان گچساران از دانش‌آموزان

برخی از مسئولین شهرستان، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز و رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با حضور در بیمارستان بعثت نفت از دانش‌آموزان مدرسه دخترانه کوثر گچساران که ظهر دوشنبه دچار علایم مسمومیت بودند، عیادت کردند.
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ روانبخش دیهیمی‌خوب فرماندار، مهرداد کاهکش مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز، دکتر رضا بقائی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت، حجت‌الاسلام محمدصدرا ادیبان دادستان عمومی و انقلاب اسلامی و سرهنگ ارسلان خادمیان فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با حضور در بیمارستان بعثت صنعت نفت گچساران با 21 نفر از دانش‌آموزان مدرسه دخترانه کوثر که دارای علائم مسمومیت بودند، دیدار کردند و از شرایط عمومی و جسمی آنان باخبر شدند.
مسئولین شهرستان گچساران امروز دوشنبه پانزدهم اسفندماه، پس از اطلاع از اتفاق رخ داده برای دانش‌آموزان دختر مدرسه کوثر، از 21 نفر از دانش‌آموزان بستری شده در بیمارستان بعثت نفت گچساران عیادت کردند و جویای حال و رسیدگی به آنان شدند.
دیهیمی‌خوب، ضمن تشکر از دست‌اندرکاران مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران که به موقع وارد عمل شدند؛ از مدیر بیمارستان نفت گچساران و کادر درمانی خواست نهایت مراقبت را داشته باشند.
بنا بر اظهارات رئیس روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران ساعت 10:15 دقیقه امروز طی تماسی با اورژانس بیمارستان نفت آمبولانس‌های این مرکز درمانی به مدرسه کوثر اعزام و دانش‌آموزان به بخش اورژانس منتقل شدند.
دکتر بابک باقری متخصص طب اورژانس بیمارستان نفت گچساران عنوان کرد: دانش‌آموزان منتقل شده به این مرکز درمانی دارای علائم سردرد، تنگی‌نفس، سرفه، سوزش چشم، یک مورد خونریزی بینی بودند.

وی افزود: حال عمومی هر 21 دانش‌آموز خوب، برخی از این دانش‌آموزان ترخیص و تعدادی نیز به صورت سرپایی در حال درمان می‌باشند. 

1
1
1
1
1
1

 

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ۱۳:۰۵
تعداد بازدید : ۲۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید