سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۴۹

اخبار

ترکیب جدید هیئت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت مشخص شد

مجمع عمومی عادی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به صورت فوق‌العاده با حضور مهندس جواد اوجی وزیر نفت برگزار و ترکیب جدید هیئت مدیره این سازمان مشخص شدند.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ در دوره جدید دکتر سید محمدرضا بنی‌هاشمی به عنوان عضو اصلی و رئیس هیات مدیره، دکتر سیدمهدی هاشمی به عنوان عضو اصلی، نائب رئیس و مدیرعامل، غلامرضا ملکی و دکتر بهرام دهقان، دکتر رضا جباری و حسین عبدالحمید به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شدند.
گفتنی است پیش از این دکتر سیدمهدی هاشمی، دکتر طاهره جعغری، غلامرضا ملکی، دکتر بهرام دهقان، محمدرضا رضاییان قراگوزلو و دکتر وحید مالکی اعضای هیات مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بودند.

سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با سابقه یک قرن همراهی با صنعت نفت کشور به عنوان یک سازمان تخصصی که حیطه فعالیت آن همه گستره ایران اسلامی را در بر گرفته، خود را در برابر تامین سلامتی کارکنان و خانواده شریف صنعت نفت پاسخگو می‌داند.

این سازمان با هدف ایجاد جامعه‌ای سالم و پویا در صنعت نفت و به منظور کارآمدی و اثربخشی هر چه بیشتر این صنعت عظیم و راهبردی کشور مساعی خود را به کار گرفته تا بهترین شرایط را برای رفع نیازهای این عزیزان فراهم کند.

۱

۱

۱

۱

۱

۱

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۳:۲۸
تعداد بازدید : ۲۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید