سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۳۰
 

اخبار

دوره آموزشی کارشناسان روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت برگزار شد

دوره آموزشی ویژه کارشناسان روابط عمومی مناطق بهداشت و درمان صنعت نفت به میزبانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برگزار شد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت، این دوره آموزشی با محوریت استفاده موثرتر از سایت خبری مناطق بهداشت و درمان صنعت نفت و معرفی "میز خدمت" با حضور خبرنگاران و کارشناسان روابط عمومی مناطق برگزار شد.
در این نشست آموزشی یک روزه بر  ایجاد منوی جدید "میز خدمت" در سایت‌های خبری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تاکید و همچنین مقرر شد کارشناسان روابط عمومی و مسئولین سایت خبری، به موقع و طی زمانبندی مشخص، پیام‌های بخش "میز خدمت" را بررسی  و به مسئولین مربوطه ارائه کنند.
همچنین در این نشست آزاده اسلامی کارشناس سایت خبری روابط عمومی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، آموزش‌هایی در خصوص تغذیه خبر، به روزسازی اطلاعات و عکس و همچنین رفع مشکلات کاربران به کارشناسان حاضر ارائه داد. 
گفتنی است کارشناسان روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، گچساران، آغاجاری، ماهشهر، فارس و هرمزگان، کرمانشاه و اهواز در این دوره آموزشی شرکت کردند.
کارشناسان شرکت کننده خواستار برگزاری این جلسات به صورت حضوری و در فواصل مشخص شدند.

1

1

1

1

 

 
۱۹ دی ۱۴۰۱ ۱۴:۵۲
تعداد بازدید : ۲۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید