سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۵۴

اخبار

تاکید مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بر وحدت رویه در مناطق

جلسه شورای مدیران و روسا ستادی یازدهم دیماه با موضوعات ارائه خدمات بهداشت و درمان در منطقه هرمزگان و درخواست خرید ارسالی مناطق برگزار شد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ در ابتدای این نشست ضرورت افزایش مراکز طرف قرارداد و افزایش کلینیک‌های تخصصی در منطقه هرمزگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ادامه با توجه به دستور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در خصوص بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد در خصوص نحوه درخواست خرید‌های ارسالی مناطق توسط مدیران و روسا مطالبی بیان شد.
در ادامه دکتر سیدمهدی هاشمی مدیرعامل به اهمیت راه اندازی داشبورد مدیریتی تاکید و خواستار پیگیری آن در اسرع وقت شد.

1

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت همچنین خواستار ارائه راهکار در خصوص رفع چالش‌ها توسط مدیریت‌ها شد.
تعیین رابط با واحد برنامه‌ریزی جهت پیگیری امور و ایجاد وحدت رویه در جهت هم راستایی مناطق بیمارستانی و ستاد از مصوبات این نشست بود.
در این نشست دکتر بهرام دهقان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ضمن تشکر از حمایت‌های مدیرعامل سازمان در خصوص خرید دستگاه سی تی آنژیو عنوان کرد: بیمارستان بزرگ نفت اهواز نخستین مرکز درمانی استان خوزستان است که به این دستگاه مجهز شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی خصوصا در منطقه جنوب کشور بسیار خوش درخشیده تهیه و نصب دستگاه سی تی آنژیو در بیمارستان نفت اهواز میتواند باعث افزایش میزان رضایتمندی جمعیت تحت پوشش و مردم بومی شود.

1

1

1

1

1

 
۱۲ دی ۱۴۰۱ ۱۳:۴۴
تعداد بازدید : ۱۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید