سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۳۷

اخبار

سوت پایان المپیاد ورزشی کارکنان زن سازمان بهداشت و درمان صنعت زده شد/کسب ۲ مقام نخست توسط کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران

المپیاد ورزشی کارکنان زن شاغل در مناطق پانزده‌گانه بهداشت و درمان صنعت نفت شامگاه جمعه نهم دیماه در محمودآباد به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ این رویداد فرهنگی ورزشی پس از سه روز با رقابت ۴۵۰ نفر از کارکنان زن شاغل در مناطق پانزده‌گانه بهداشت و درمان صنعت نفت، در هفت رشته ورزشی، شامگاه جمعه نهم دیماه در مجتمع محمودآباد به پایان رسید و نتایج نهایی این المپیاد در هفت رشته مشخص شد.
این المپیاد ورزشی با استقبال بی‌نظیر کارکنان همراه شد. بانوانی که از مناطق جغرافیایی گچساران، اهواز، آبادان، آغاجاری، بوشهر، مسجدسلیمان، تهران، اصفهان، مرکزی، لرستان، شمال کشور، شمال‌غرب کشور، شمال‌شرق کشور، غرب کشور، فارس، هرمزگان و ماهشهر در رشته‌های شنا، شطرنج، تنیس روی‌میز، تیراندازی، دارت، آمادگی‌جسمانی و والیبال گرد هم آمدند و بزرگترین رویداد ورزشی بهداشت و درمان صنعت نفت را رقم زدند.
رقابت، رفاقت و سلامت 
بانوان شاغل در مناطق پانزده‌گانه بهداشت و درمان صنعت نفت با شور خاصی به استقبال این رویداد ورزشی رفتند و در راستای ایجاد نشاط، همگرایی، مشارکت فعال و ارزشمند و با شعار رقابت، رفاقت و سلامت به رقابت پرداختند.
نظم و استقبال از این رویداد ورزشی گویای یک برنامه‌ریزی منظم و دقیق را از طرف مسوولان و هیات اجرایی داشت و برنامه‌ریزی‌ها برای رقابت ۴۵۰ ورزشکار در هفت رشته ورزشی در شهرستان محمودآباد در حالی انجام شد که این رویداد با استقبال بی‌نظیر کارکنان همراه بود.
کسب ۲ مقام نخست توسط کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران
کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در این المپیاد موفق به کسب ۲ مقام نخست و یک مقام سومی شدند.
در این دوره از المپیاد ورزشی مرجان حیدری مسئول مهندسی پزشکی بهداشت و درمان صنعت گچساران در رشته آمادگی جسمانی و نگار احمدی شاغل در آزمایشگاه بیمارستان نفت گچساران در رشته شنا مقام نخست را کسب کردند.
همچنین ژاله اسدزاده شاغل در واحد حسابداری و سمیرا چهارده چریک شاغل در واحد کنترل عفونت در رشته تیمی تنیس روی میز مقام سوم را به دست آوردند.
۱
۱
۱
۱
۱
۱
۱
۱
۱
۱۰ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۰۸
تعداد بازدید : ۳۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید