سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۰۵

اخبار

میز خدمت الکترونیک بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران راه‌اندازی شد

بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در راستای بهبود و تسهیل خدمت‌رسانی به جمعیت تحت پوشش سامانه الکترونیکی میز خدمت را راه‌اندازی کرد.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و با هدف دسترسی آسان به مدیران، میز خدمات الکترونیکی راه‌اندازی شد.

1

دکتر رضا بقائی در گفتگو با خبرنگار پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران افزود: در این فرایند ارباب رجوع با مراجعه به سایت بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به آدرس https://gch.piho.ir/fa/servicedesk و ورود به بخش میز خدمت الکترونیکی درخواست خود را ثبت می‌کند.

دکتر بقائی حفظ شأن ارباب رجوع را ضروری دانست و تصریح کرد: با بهره‌برداری از این سامانه، گامی بزرگ در جهت تسریع روند انجام اقدامات به خانواده بزرگ صنعت نفت گچساران فراهم می‌شود.

گفتنی است روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران شهریورماه سال جاری نیز راه‌های ارتباط خدمات گیرندگان با رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران جهت طرح مسائل، مشکلات، نظرات و درخواست‌ها را اعلام و معرفی شد.
ملاقات حضوری با خدمات گیرندگان در روز دوشنبه، طرح مسائل و مشکلات و ارائه درخواست ملاقات، در پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران به نشانی اینترنتی http://gch.piho.ir/fa/connection-re  و سامانه پیامک ۵۰۰۰۲۲۳۷۱۶۳ راه‌های ارتباط خدمات گیرندگان با رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران است.
بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران در حال حاضر به  بیش از ۱۲ هزار نفر خدمات ارائه می‌دهد.
 
۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۷:۴۶
تعداد بازدید : ۲۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید