سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۱

اخبار

دکتر بقائی روز حسابدار را به تلاشگران عرصه مالی تبریک گفت

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با صدور پیامی روز حسابدار را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ در پیام تبریک دکتر رضا بقائی آمده است: پانزدهم آذرماه بعنوان "روز حسـابدار" بهانه‌ای است تا خدمات ارزشمند همکاران امور مالی و حسابداری را ارج نهاده و فرصتی است تا از تلاش صادقانه این عزیزان در پیشبرد اهداف نظام سلامت تقدیر کرد.
وی در ادامه این پیام افزود: حسابداری در حوزه سلامت و بهداشت و درمان با توجه به پیچیدگی‌های این عرصه یکی از مشاغل مهم و بسیار حساس بوده و حسابدار باید با مدیریت صحیح و شفاف‌سازی در کار خود موجبات تقویت بنیه مالی و شفاف‌سازی فرآیندهای مالی و نیز فراهم‌آوری اطلاعات صحیح جهت تصمیم گیری‌های اثربخش را فراهم نماید.
در بخشی پایانی پیام تبریک دکتر بقائی آمده است: روز حسابدار مناسبتی برای تکریم و تجلیل از حسابداران و فرصتی برای توجه به حساسیت و اهمیت بالای این حوزه است. این روز را به تمامی فعالان این عرصه بالاخص همکاران حسابدار بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون همراه با سلامتی و شادکامی برای این عزیزان آرزومندم.
فدراسیون بین‌المللی حسابداران (IFAC) در سال ۲۰۰۷ و در سی‌امین سالروز تاسیس ۱۵ آذر هر سال را به عنوان روز 'جهانی حسابداری' انتخاب و به تمامی اعضای خود در سراسر جهان پیشنهاد کرده که در این روز با برگزاری مراسم ویژه از حسابداران تجلیل به عمل آورند و در این روز حرفه حسابداری و نقش حسابداران را در فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی به عموم بشناسانند.
۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۰۸:۴۱
تعداد بازدید : ۱۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید