سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۲۱

اخبار

پاکسازی طبیعت توسط جمعی از پرستاران بیمارستان نفت گچساران

من می‌خوانم همدرد، تو بگو یک فرشته، من می‌خوانمش التیام بخش آلام و تو بگو سنگ صبور لحظه‌های جانکاه و پر درد یک بیمار بر روی تخت بیمارستان، من می‌خوانمش اسوه صبر و تو بگو به رنگ یک فرشته مهربان و آسمانی، من می‌خوانمش دوستدار طبیعت اما تو بدان و بگو قلبشان به عشق طبیعت می‌تپید.
به گزارش پایگاه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران؛ احساس مسئولیت و وظیفه شناسی پرستاران بیمارستان نفت تنها مختص به مراکز درمانی نبوده و نیست آنها در همه جا و همه حال همواره همراه همیشگی بوده‌اند. 
این فرشتگان سفیدپوش حفاظت از عرصه‌های طبیعی به عنوان میراث و انتقال به نسل‌های آینده را وظیفه خود دانسته و معتقدند حراست و صیانت از منابع طبیعی نیازمند عزم همگانی است و تحقق این مهم نیازمند مشارکت همگانی می‌باشد.
پرستاران شاغل در بیمارستان نفت همزمان با هفته پرستار با اجرای یک برنامه فرهنگی زیست محیطی، زباله‌های رها شده در بخشی از طبیعت شهرستان گچساران را جمع‌آوری کردند تا نشان دهند و بگویند امانتداران خوبی در حفظ طبیعت سالم برای نسل‌های آینده هستند.
هفته گرامیداشت مقام پرستار در سال ۱۴۰۱ از پنجم تا یازدهم آذر برگزار می‌شود که در این ایام تلاش شده است که از زحمات جامعه پرستاری قدردانی به عمل آید.

1

1

 

۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۲۳
تعداد بازدید : ۱۹۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید